رویای گــلشـن

تعیین تاریخ به دنیا اومدن تو

1393/2/28 22:33
نویسنده : خاله شبنم
197 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل خاله

اینروزای ما همچنان سراسر نگرانی و استرس و دلشورگی هست چون ضربان قلب کوچولوی تو ضعیف شده و همین مسئله برای مامانیت و همه ی ما ، ناراحت کننده هست !

خانوم دکتر به مامانیت در مورد تاریخ زایمانش گفته که : می خواد موقعی تو رو به دنیا بیاره که کمترین خستگی رو در اون روز داشته باشه و قطعا اولین عمل سزارین همون روز مختص مامانیت باشه ! برای همین روز 4 خرداد رو برای به دنیا آوردن تو انتخاب کردن

امیدوارم با توکل به خدای بزرگ که خودش پشت و پناه همه مون هست ، تو هم بی قضا بلا و به سلامتی به دنیای ما پا بگذاری و آینده ی خودت رو زیر سایه ی پدر و مادرت رقم بزنی

پسندها (1)

نظرات (3)

♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
29 اردیبهشت 93 0:17
سلام عزیزم انشاله بسلامتی نی نی نازنینتون پا بدنیا میذاره ودل همگیمون سراسر شادی میکنه
خاله شبنم
پاسخ
سلام مینای عزیزممم فدای مهربونی هات بشم من دوست خوبم مرسییی از دعای خیرت ممنونم که با کامنت های روحیه بخشت توی این مدت همراهمون بودی خیلی دوستت دارم ثمین نازم رو از طرف من ماچش کن محکمم
رومینا
29 اردیبهشت 93 13:08
هوراااااااااااا گلشید جونم هم خردادی شده . من و رادوین هم خردادی هستیم رادوین 9 خرداد و من 21 خرداد . به افتخار گلشید جونم شبنم جونم به لطف خدا این یه هفته ای هم تموم میشه . و شما خونواده از این همه استرس خلاص میشید. گلشید جونم فکر کنم خیلی شیطون بلا باشه و خیلی هم باید نازو ادا داشته باشه . قرطی خانمی بشه که دل همه شما و خاله جونش و مامانش رو اب میکنه
خاله شبنم
پاسخ
فداااات رومینااا جونممم قربون محبتت و مرسیی از دعای خیرت هیچ وقت به نظرم توی دوران های مختلف زندگی تک تک مون ، توی بحران نبودیم ! فکر کنم از لحاظ روحی نیاز به یه استراحت شدید انفرادی داشته باشیم چون گاهی اوقات به حدی کلافه و پریشان هستیم که تحمل همدیگه برامون سخت میشه البته در حد خیلییی کم هست این قضیه ولی مطمئنم از اثرات فشار روحی ای هست که به همه مون وارد شده
مامان مهنا
29 اردیبهشت 93 15:08
انشالله كه ني ني خوشگلمون به سلامتي مياد و دل همه رو شاد ميكنه جوري كه همه اين استرس ها فراموش ميشن
خاله شبنم
پاسخ
سلام عزیزم الان که کامنت شما رو خوندم ، داریم آماده میشیم که بریم برای به دنیا اومدن گلشید عزیزمون ممنونم از دعای خیرتون و امیدوارم به سلامتی و شادی ، شما هم دخملی خوشگلتون رو به آغوش بکشید