رویای گــلشـن

گلشید نازمون پر کشید

1393/4/10 22:10
نویسنده : خاله شبنم
1,376 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام دوستان  . گریه

 فرشتمون اسمونی شد . امروز ظهر  گلشید نازمون رفت پیش  خدا .گریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریه

پسندها (3)

نظرات (46)

♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
10 تیر 93 22:22
خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااا شبنم چی میگی وای وای وای خدایا چررررررررررررررررررا همش میومدم وبهت سر میزدم به امید یه خبر خوب از گلشید عزیزم گلشن چطوره توروخدا مواظبش باشید وای خیلی وقته که به وبم نیومدم ومطلب نذاشتم اما پیشت میومدم تا خبر سلامتی گلشید بشنوم امشب قبل هر چیزی اومدم اینجا که.................. خدا بهتون صبر بده [ گریه]
خاله شبنم
پاسخ
مینا دارم خفه میشم !
مهربوون
11 تیر 93 0:25
سلام شبنم جوون 1مدتی که نبودی هرروز میومدم سر میزدم ...حتی خبرتو از پریسا جونم گرفتم اما کسی خبری نداشت... خیلی نگران بودم تا اینکه این پستت رو دیدم خیلی ناراحتم...خدا به مامانش و باباش و همچنین شما صبر بده.. واقعا نمیدونم چی بگم...
پریسا پ
11 تیر 93 0:43
نمیدونم چی بگم فقط منم در غمتون شریک بدونید خدا بهتون صبر بدههه بدترین خبری بود که میتونستم بشنوم واقعااا متاسفم شبنم جون مواظب گلشن باشید.
خاله شبنم
پاسخ
پریسا حالم اصلا خووب نیست ! دارم روانی میشم ! لحظه لحظه توی خونه صداش میکنم و اشکم درمیاد ! واسش شعر میخونم و به آرزوهایی که براش داشتم فکر میکنم ! شب قبلش گلشن ازم قول گرفته بود که وقتی بزرگ شد ، کارهای درس و مدرسه و وسواس ها و سختگیریهایی که برای نگاری دارم رو برای گلشید هم داشته باشم ! من اصلا نمیفهمم که خواهرزادم رفته ! من مصیبت از دست دادن بچه م رو دارم تحمل میکنم ! میتونی درکم کنی پریسا ؟!
saba az mashhad
11 تیر 93 0:49
سلام.خیلی ناراحت شدم.من همیشه وبلاگش رو دنبال میکردم.جای خوبی گیرش اومد یعنی بهشت.انشاالله مامانش بتونه با غم از دست دادنش کناربیاد ودر آینده بارداربشه ویه نی نی خوشگل دیگه بیاد تو بغلش.
زهرا
11 تیر 93 12:26
شبنم ....
هانیتا
11 تیر 93 12:29
الهی عزیزم خیلی خیلی ناراحت شدم اشکم درومد.ترو خدا ببنویس با توضیحات چرا اینطوری شد خدا صبر بده بهتون عزیزم.خیلی مواظب خواهرت باش
مامانی هیما
11 تیر 93 12:37
تسلیت میگم عززززززیززززززززززم غم آخرتون باشه واقعا یه لحظه تنم سرد شد وقتی این نوشته رو خوندم
بابای مهرسا
11 تیر 93 13:32
واااااااااااااااااااای خدا چقدر این چند مدت میومدم که خبر سلامتشو بشنوم خدایا خودت به مادرش صبر بده امروز حالم خوب بود . ولی با این خبر ... خودش داد و خودش گرفت حتما قسمت اینطور بود شاید اگه میموند خودش اذیت میشد خدا بهتون صبر بده . هم به مادرش و هم به شما شبنم خانم
سحرمامی آرتین
11 تیر 93 16:07
سلام دوست عزیزم نماز روزتون قبول حق.واقعاناراحت شدم .تسلیت میگم.غم آخرتون باشه.ازوقتی این پست روخوندم بغض توگلومه آخه چرا خدابادادن یه فرشته خوشحالمون میکنه ولی بعد این خوشحالی روازمامیگیره؟بازم تسلیت میگم.کاش پیشتون بودم ودلداریتون میدادم .
مامانه پرهام
11 تیر 93 18:56
سلام خیلی متاسفم امیدوارم خدا بهتون صبر بده بخصوص به پدر و مادر گلشید جون
پریسا
12 تیر 93 20:25
شبنم بعضی وقتا واقعا خدا بی انصافی میکنهههه اینهمه زحمت اینهمه غصه اینهمه دعای از ته دللللللللل خدای مننننننن اخه چراااااا چرا گلشید وقتی عکسشو میبینم دیییوووونهههه میشمممم وای خدا بهتون صبر بده دلم برا گلشن کبابهههههههههه نمیدونممم از لحظه ای که این خبرو شنیدم داغونممم نمیدونم شبنم نمیدونم فقط میدونم این انصاف نبود همین اخه میگم خدا تو کهمیخواستی بگیری اصلااا چرا دادی گناه اون بچه چی بود که به دنیا بیاد انقدر زجر بکشه اگه امتحانههه اون که از برگ گل هم پاکتر بود اونکه هنوز هیچی حالیش نبود چرا بایدددددددددددد.............. من فقطاز خدا میخوامیه بچه سالم به گلشن بده شاید اینطوری یکم دلش اروم بشهههه الهیی قربونش برم چقدرم زجر کشیددددددددد
مامان عالمه
13 تیر 93 18:14
سمین
14 تیر 93 12:46
من نمیدونم باید چی بگم بغضم نمیزاره صفحه مانیتور روببینم متاسفم خیلی متاسفم این بدترین خبری بود که میتونست امروزمو که از صبح بد شروع شده بود رو کامل کنه متاسفم نمیتونم احساسمو بیان کنم باور کن خاله
مامانی هیما
14 تیر 93 13:27
خاله جون کجایی بیا بگو چه شده تو رو خدا
مامان الناز
14 تیر 93 18:51
الهي بميرم خدا به گلشن جون صبر بده
پریسا
14 تیر 93 20:35
اره عزیزممم میفهمممم چی میگی منم دارم دیووونه میشممم چه برسه شما که از نزدیک دیده بودینش خیلییی حالم بده دیگه معلومه شما بدتری خصوصی: حتما عزیزممممم حتماااا باهات تماس میگیرمممم
مهزاد مامان عرفان
15 تیر 93 0:52
عزیزم تسلیت میگم. اصلا انتظار همچین خبری رو نداشتم. اما خدا خودش حکمتشو میدونه. شاید اگه زند می موند تا اخر عمر با این مشکل گریبانگیر بود.خدا بهتون صبر بده.
خاله شبنم
پاسخ
ممنونم از لطف تون حق با شماست اما تحمل این مصیبت ، خیلی دشواره !!!
مامانه پرهام
15 تیر 93 13:44
سلام میشه رمزتونو به من بدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ممنون میشم
خاله شبنم
پاسخ
سلام من چند بار سعی کردم براتون رمز رو بفرستم اما نمیدونم چرا کادر مخصوص کامنت گذاشتن برای مطالب تون واسه من باز نمیشد !
خاله ديانا
15 تیر 93 16:37
واي الهي بميرم من. تمام موهاي تنم سيخ شد و فقط مات و مبهوت به مانيتور نگاه ميكردم و اشكم سرازير شد خيلي سخته... واقعا سخته. از ته قلبم براتون ارزوي صبر ميكنم از خدا. منو تو غم خودتون شريك بدونيد.
مامان محیایی
18 تیر 93 9:56
سلام گلم اینقد بغض گلومو گرفته که نمیدونم حتی چی بگم فقط اینو میتونم بگم که تو صبور باش برای ابجی مرحم دلی ایشالا به همین زودی فرشته ایی خدا بهتون بده که در کنارش همه شاد باشین به امید اون روز
خاله شبنم
پاسخ
نمیدونم چی بگم ! هنوز این مسئله به اندازه ی لحظه ی اولش داره ما رو آزار میده ! نمیدونم چی بگم !!! ممنون از اینکه با ما هستید
ناهیدمامان امیرعباس
19 تیر 93 13:13
سلام . واییییییی خدا خیلی سخته خیلی سخت .ایشالا خدا خودش به حق سه ساله ی امام حسین (ع) بهتون صبر بده . شبنم جان منم هم استانی شمام .شهرمون باشهرشما فاصله کمی داره دوست داشتم باکامنتم باهاتون اظهار همدردی کنم . ایشالا خدا خودش به زودی زود یه بچه سالم وناز به خواهری گلتون بده .درسته جای گلشید عزیز رو نمیگیره .من خودم 20سال پیش یه پسر6ماهه سقط کردم والان هم یه پسر 8 ساله دارم ولی هنوز که هنوزه اونیکی تو ذهنمه .
خاله شبنم
پاسخ
سلام بلی خیلی سخته دوست عزیزم ممنون از دعای خیرتون خوشحالم که به هم نزدیک هستیم اما نفرمودین کجای خوزستان هستین و البته خیلیی خوشحالم که کامنت شما رو خوندم ! از خدا می خوام که هیچ مادری ، از دست دادن فرزندش رو نبینه در هر سن و سالی ! برای شما آرزوی سلامتی می کنم و امیدوارم سایه ی شما و همسر محترم تون تا سالیان سال بالای سر مرد کوچولوتون باشه ایشالا رمز رو براتون توی خصوصی تون میذارم هر چند که قلبا دلم نمیخواد کسی از خوندن مطالب گلشیدمون دلگیر باشه ! قبول کنید که ناراحت کننده ست و خواننده تحت تاثیر قرار می گیره ! با اینحال چشم براتون میفرستم حتما
ناهیدمامان امیرعباس
19 تیر 93 13:14
خاله شبنم عزیز میشه منم رمزو داشته باشم .ممنونم گلم
مامان مهربان
20 تیر 93 18:54
سلام خاله شبنم از خوندن مطالبتون بسیار متاثر شده و اشک در چشمانمان حلقه زد از خدای بزرگ میخوام به شما و مادرش صبر عنایت کند.و بزودی گلشن عزیز با آمدن یه فرشته کوچولو دوباره سرحال و شاد بشه.به امید انروز
خاله شبنم
پاسخ
سلام از من دوست عزیز ممنونم از دعای خیرتون
مامان آیهان
21 تیر 93 20:40
دستام داره میلرزه نمیتونم بنویسم خاله شرمنده این چندوقت من نبودم الان تا اومدم وب شماروبازکردم
خاله شبنم
پاسخ
فدای شما
زهرا
24 تیر 93 14:45
سلام من خیلی ار شنیدن این خبر متاسف شدم امیدوارم خدا بهتون صبر بده واقعا خیلی ناراحت شدم خدا برای هیچکس نیاره واقعا سخته
خاله شبنم
پاسخ
سلام دوست عزیز سپاسگزارم از دعای خیرتون برای ما حق با شماست ! خیلیی سخته !
نیلوفر
25 تیر 93 10:53
وااااااااااااای شبنم من به چه امیدی امیدم چیییییی شد؟ خدای من آخه چرا اونم وقتی که امیدوارمون کرده بودی... یه چی عین پتک خورد تو سرم نمیدونم چی بگم کم آوردم
خاله شبنم
پاسخ
نیلوفری دنیا روی سر خودمون آوار شده نیلوفری !
الهه.
31 تیر 93 12:51
سلام عزیزم.خیلی خیلی متاسفم.یاده خودم افتادم منم پسر 2 ماهه ام رو به خاطر نارسایی قلبی از دست دادم.دارم روانی میشم.سروش من 2 ماه مهمونم بود و تنهام گذاشت.ازت میخوام رمزو بهم بدی تا منم شریکتون بشم.ممنونم.انشالله واسه دشمنم هم این اتفاق نیفته که ادم داغون میشه.
خاله شبنم
پاسخ
سلام الهه ی عزیز ممنون از همدردی تون و امیدوارم ما رو هم شریک غم خودت بدونی متاسفانه داغ بزرگی هستش که من خودم هنوز نتونستم باهاش کنار بیام ! امیدوارم خدا به شما هم صبر بده دوست عزیز من مشکلی ندارم برای گذاشتن رمز ! اما مسئله اینجاست که شما آدرس برام نذاشتید که براتون رمز رو ارسال کنم ! من به خاطر ناراحت کننده بودن مطالب و برای اینکه دوستان رو ناراحت نکنم ، مطالب رو رمز دار گذاشتم که هر کسی دوست داشت و خواست بخونه ، خودش درخواست رمز بده ! اگر دوست داشتید ، آدرس بذارید تا براتون رمز رو ارسال کنم
الهه
3 مرداد 93 13:06
ببخشیدعزیزم اصلا حالم خوب نیست.ببخشید.منتظرتم.
خاله شبنم
پاسخ
براتون رمز رو به آدرس وبلاگ تون گذاشتم
الهه
4 مرداد 93 15:44
بمیرم الهیییییی.اگه میشه یه عکس از گلشید جون بزار واسمون.
خاله شبنم
پاسخ
زنده باشین !!! عزیزم عکس گلشید روی صفحه اصلی هست !
من
5 مرداد 93 15:11
مامان رکساناباید سرت بیاد تا ببینی چه دردیه.تو این دنیا ادمهای نامرد زیادن.1 هم شما.
خاله شبنم
پاسخ
دوست خوبم ! ممنونم از توجهتون ! شرمنده ام من ! اول اشتباه خوندم کامنت تون رو و خیلی گزنده و بد جواب دادم ! الان از کامنت بعدی که برام فرستادین ، متوجه اشتباهم شدم و اینو ویرایش کردم ! لطفا به بزرگواری خودتون ، من رو ببخشید و حلال کنید روزگارمون سیاه شده ! امیدوارم درک کنید
من
8 مرداد 93 15:52
خاله عزیز من با مامان رکسانا بودم.
خاله شبنم
پاسخ
خیلی عذر میخوام !!! موقع خوندن دقت نکردم ! فکر کردم خود رکسانا هستی !!! من شرمنده ام ! حلال کنید لطفا و ممنونم که حمایت کردین
من
12 مرداد 93 2:55
من خودم داغ دیده ام و داغون.
خاله شبنم
پاسخ
من خیلیی متاسفم دوست عزیز ! حلال کنید ! اشتباهم کاملا تصادفی بوود ! دقت به تکست ها نکردم ! فکر کردم بازم همون آدم کامنت گذاشته ! امیدوارم خدا بهتون صبر بده
مهربوون
18 مرداد 93 23:12
سلام شبنم جووون ...حالتون چطوره ؟ حال خواهرتووون چطوره ؟
خاله شبنم
پاسخ
سلام عزیزم بد نیستم ! چی بگم والا !!! خودم رو درگیر کار و زندگی کردم شدید ! احوالات گلشن زیاد تعریفی نیست متاسفانه تقریبا یک هفته ای رفت اصفهان خونه ی خانواده ی همسرش و پدر خودمون و دیروز برگشت هنوز نتونسته با رفتن گلشید کنار بیاد ! مرسییی از اینکه به یادمون هستی دوست خوبم دوستتون دارم
مهربوون
18 مرداد 93 23:15
عزیزم در مورد اون رکسانا بگم که اضلا خودت رو درگیر نکن ... چون اون 1 سایت تبلیغاتیه انگاری این متن رو برای همه نی نی وبلاگی ها یا اکثریت فرستاده ... خودت رو ناراحت نکن خانومی
خاله شبنم
پاسخ
قربونت مهربوون به این دلیل ناراحت شدم که بدون دقت به محتوای مطالبم ، کامنت گذاشته بود !!!
بهار
21 مرداد 93 11:45
وایییییییی خدایا شوکه شدم اومدم ببینم چرا خبری نیست آخه همش لطف داشتی و میومدی بهم سر میزدی یه هو دلم ریخت ... وای زبونم بند اومده نمیدونم چی بگم اصن هنگم شبنمی من از همه چیز بیخبرم توروخدا رمز رو به منم بده واقعا تسلیت میگم... از ته قلبم دعا میکنم خدا بهتون صبر بده مخصوصا مادر عزیزش
خاله شبنم
پاسخ
بهار عزیزم خیلی وقت بود نیامده بودی نمیدونم چی بگم ! همیشه بهت سر میزدم اما حوصله کامنت گذاشتن ندارم دیگه ! کلا بی حس و حال شدیم ! فدای مهربونیات بهار جانم رمز رو برات خصوصیت گذاشتم
نیلوفر
21 مرداد 93 12:10
سلام شبنم جون، خوبید عزیزم؟ اوضاعتون بهتر شد؟ همش به یاد گلشنم ، میدونم خیلی سخته اما در برابر تقدیر هیچ کاری از ما برنمیاد. ایشالله دوباره باردار میشه پیر که نیست جوونه وقت بسیار هست. به خودش خیلی برسه تقویتش کنید محیط رو واسش شاد کنید یا حتی اگه لازمه حتما ببرش مشاور یا از مشاور بپرسید چیکار کنید که خدایی نکرده افسرده نشه . من دختر خاله م 24 سالش بود که تو 7 امین ماه بارداریش تصادف کرد و بچه اش سقط شد خیلی افسرده شد خیلی چون هم مادرش که خاله من میشد و هم خواهرش فوت کردن اون بیچاره خیلی به بچه ش وابسته بود، هرچی گفتیم بابا جوونی باز باردار میشی هی گریه میکرد گفتیم برو مشاوری، روانشناسی گوش نکرد که نکرد الان بعد از 1 سال خیییییییییییلی حال روحیش بده و با دارو و گاهی آمپول آروم میشه و متاسفانه شرایط روحیش موقتاً نابارورش کرده !!!!! بعضی آدما دربرابر مرگ اطرافیانشون خیلی مقاومن مثلا من دوستمو از دست دادم مادرش همون روز اول گفت خدا خودش داد و خودشم گرفت و اصصصصصلا گریه هم نکرد و خیلی اروم بود و الانم انگار نه انگار ! و بالعکس بعضیا احساساتین و داغون میشن دست خودشون نیست پس ما باید کمکشون کنیم. من خیلی ناراحتم خیلی غصه گلشنو میخورم در اوج امیدواری ناامید شدیم و این ضربه خیلی بدی بود. ایشالله خدا شادترین لحظه هارو از این پس پیش روتون بذاره و آخرین ناراحتیت بوده باشه عزیزم. به خدای مهربونیا میسپارمتون
خاله شبنم
پاسخ
سلام نیلوفری عزیزم مرسی قربونت بشم که اینهمه به ما لطف داری راستش نمیدونم چی بگم ! گلشن خیلیی اوضاع روبراهی نداره ! فردا مراسم چهلم گلشید رو برگزار میکنه ! یک هفته ای میشد که فرستادیمش اصفهان هم پیش خانواده همسرش هم پدر خودمون و قرار بود مرکز رویان ببینه مشکل کار از کجاست و اگر مشکل ژنتیکی هست ، از کجا باید اقدام کنن ! ولی دلش طاقت نیاورد و دقیقا یک روز قبل از اینکه نوبتش بشه ، برگشت اومد اهواز !!! دوست خوب و مهربونم خیلی خیلی ممنونم که به یاد ما هستی و خوشحالم که دوست خوبی به گلی و خوبی تو رو کنار خودم میبینم می بوسمت و برای تو از صمیم قلب بهترین آرزوها رو دارم
farzan
28 مرداد 93 7:52
سلام . تسلیت می گم خدمتتون . من خودم مادرم و می دونم که خیلی خیلی سخته . امیدوارم دیگه از این به بعد هر چی براتون پیش میاد خیر باشه و شادی . اگه صلاح دونستین و مشکلی نبود رمز رو برای من هم بفرستید . ممنونم
خاله شبنم
پاسخ
سلام همینطوره که میفرمایید ! خیلیی سخته ! ممنونم از دعای خیرتون رمز رو براتون خصوصی گذاشتم
مهربوون
14 مهر 93 14:00
سلام شبنم جوون..بهتری عزیزم؟خواهری چطوره؟ امیدوارم هرجا که هستی سللامت باشی ...
خاله شبنم
پاسخ
سلام مهربوون جان من قربونت برم عزیزم ما خوبیم ! شما چطورین ؟ خوبین ایشالا ممنونم از دعای خیرت و منم صمیمانه همین آرزو رو برای شما و خانواده ی محترمت دارم خیلی از دیدن کامنتت خوشحال شدم
مامان بهی
15 مهر 93 8:11
سلام واقعا شوكه شدم من دفعه اول توي سايتتون سر ميزنم از طريق لينك يكي از دوستان ادرستون را پيدا كردم شوكه شدم خدا بهتون صبر بده منم مادرم يكي از بچه هاشو تو يك ماهگي از دست داد دقيق يادمه خيلي سخته خيلي خدا نصيب هيچ كس نكنه مريضي بچه ها مادر را داغون ميكنه خدا به مادرش صبر بده كه اين مصيبت سرش آمده خدايا خودت كمكش كن ميشه رمز را به منم بدين
خاله شبنم
پاسخ
سلام مرسی دوست خوبم ، خیلیی سخته ! دیگه شما بهتر میدونید رمز رو براتون خصوصی تون میفرستم
هانیتا
14 آبان 93 9:44
عزیزم اگه وب و هنوز میخونی یه خبر بده حال خواهرت خوبه
خاله شبنم
پاسخ
سلام هانیتا جان چقدر خوشحال شدم دیدم اومدی و جویای احوالمون شدی ! خواهرم خیلی بهتره اما هنوز بیقراری هاش هست که هست ! توی این مدت دو بار به اجبار فرستادیمش اصفهان که دیداری تازه کنه با خانواده و البته توی یکی از همین سفرها ، ب همراه خواهر همسرش به موسسه رویان مراجعه کردن و از اونجا هم به موسسه ژنوم معرفی شدن ! احتمال بچه دار شدنشون در حالت عادی اصلا ممکن نیست !!! ولی پیگیر هستن خیلی ضعیف و آهسته ! البته تمام این پیگیری ها از طرف همسرش هست تا ببینیم خدا چی میخواد هانیتای عزیزم ممنون که اومدی من خیلییی خوشحال شدم با خوندن پیامت هیمای عزیزم رو ببوس از طرف من
مهربوون
7 دی 93 15:58
سلام شبنم جووون خوبی خانومی مهربون ؟ خواهری چطورن ؟ دلم همش پر میکشه سمتتون که خبری بگیرم از شما امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشید
خاله شبنم
پاسخ
سلام عزیزم مرسیی مهربوون جان ، شما خوبین ؟ گلشن هم خوبه بد نیست خیلیی ازت ممنونم و خیلیی خوشحالم که به یاد ما بودین عزیزم سپاسگزارم از دعای خیری که در حق ما دارین از صمیم قلب از خدا میخوام بهترینها رو نصیب تون کنه
بابای مهرسا
1 بهمن 93 13:56
سلام خوب هستید نمیدونم سر میزنید به این وبلاگ یا نه فقط میخواستم حال خواهرتون رو بپرسم بعد از اون جریان حالشون چطوره ؟ سعی کنید کمکشون کنید روحیه بهش بدید
خاله شبنم
پاسخ
سلام دوست خوبم سپاسگزارم از محبت تون هنوز خوب نشده ! هر هفته میره سر خاک گلشید ! سعی کردیم زیاد تنهاش نگذاریم ! جدیدا کلاس های هنری ثبت نام کرد ولی بصورت روتین نمیره ! خیلیی خوشحالم کردین با پیامی که فرستادید
غزاله
5 بهمن 93 11:57
سلام.خوبین؟؟ من واسه تولد عشقم همسرم یه وب ساختم.میخوام تا تولدش 1369 تا تبریک جمع کنم براش و تولدش نزدیکه.میشه شما هم چندتا تبریک برامون بذارین؟؟ فقط چون وبم مشکل پیداکرده لینک کامنت های پست رو براتون گذاشتم ممنونم
آیسان ، ترانه
21 بهمن 93 19:13
به هوای آرزوهایت اسپندی دود میکنم که دور باشد چشم بد از چشمهای مهربانت به وب ماهم بییید
نیلوفر
27 بهمن 93 0:58
سلام شبنم جون خوبی؟ ، دیشب خوابتون رو دیدم درست یادم نیست اما صبح که بیدار شدم حس خوبی داشتم خداروشکر، چند وقته خیلی تو ذهنم میاید گفتم حالتون رو بپرسم، خواهر چطوره؟ اوضاع رو به راه هست؟
خاله شبنم
پاسخ
سلام نیلوفر جان ممنونم خوبیم و مرسییی که ب یادمون بودی عزیزم گلشن هم روزگار میگذرونه و هنوز توی حال و هوای گلشید و حرف زدن و فکر کردن ب گلشید هست ! برنامه سر خاک رفتن رو حتی برای یک هفته هم کنسل نمی کنه !!! فقط تنها اتفاق مثبتی که این چند وقت افتاد ، این بود که اجازه داد وسایل گلشید رو پس بدن ! همین و همین بازم ازت ممنونم و خیلی خوشحالم که دوستی ب خوبی شما داریم روزگارت بر وفق مرادت باد
آبجی فاطمه
20 فروردین 94 23:47
سلام عزیزم میتونم رمز تون رو داشته باشم؟؟
خاله شبنم
پاسخ
سلام براتون فرستادم