رویای گــلشـن

سری دوم لباسها و وسایل گلشید

1393/2/20 12:08
نویسنده : خاله شبنم
254 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق خاله بوس

این مطلب مربوط میشه به سری دوم وسایلی که برات تهیه کردیم

فکر کنم یه سری دیگه هم مونده باشه که باید اینجا برات ثبت کنم

مثل تخت و گهواره و کالسکه و قنداق فرنگی و رختخواب هات ! حالا دقیق نمیدونم چی هستن ولی میدونم بازم هست !

سعی میکنم برای هر عکسی یه توضیح کوتاهی بنویسم برات که زیاد هم از حوصله خارج نشه !

عکس زیر مربوط میشه به ظروف غذا خوری تو و عروسک های Tolo  و وسایل بهداشتی از قبیل شامپو وصابون مایع و پودر و روغن و لوسیون و کرم سوختگی پاهای کپلت ! محبت

 

لوازم بهداشتی ، ظروف غذا خوری ، عروسک های Tolo

این لباسها هم یه سری از لباسهایی هستن که برات تهیه کردیم تا بپوشی و خوشگل تر بشی و منم بچلونمت

البته این لباسها رو توی سایزهای بزرگتر برات گرفتیم ! یعنی اینا رو فکر کنم چند ماه دیگه به تن خواهی کرد به امید خدا جشن

 

سری 2

 

این سری هم ، مامانیت وقتی تازه باردار شده بوده ، خوشش اومده و خریده ! یه چیزی هم بگم !!! اون موقع دکتر تشخیص داده بود شما پسر تشریف دارین !

البته من هر چی نگاه کردم به این لباسا ، مشخصه ی خاصی مبنی بر اینکه این لباسها پسرانه باشه ، نداشتن !

اتفاقا به نظرم دخترونه ی اسپرت هم هستن ! مبارکت باشه عزیزم بوس

 

سری 1-2

 

اینا هم یه سری دیگه از لباسهایی هست که برات تهیه کردیم که سرهمی هم داره ! کپل مپل باشی و اینا رو بپوشی ! چه شودددد !!! محبت

 

سری 2-2

 

این لباسها هم که دیگه مشخصه ! مدل هندوانه ست ! یعنی تو رو باید قاچ کنیم و بخوریمت وقتی اینا رو میپوشی ! البته قبلش باید بذاریمت توی یخچال تا خنک بشی که جیگرمون همچین حال بیاد موقع خوردنت ! راضی

 

سری 3-2

این سری هم توی سایزهای بزرگتر برات تهیه کردیم ! اینا هم خوشگلن

 

سری 4-2

 

این سری رو هم مامان گلشنت یه بار که از مطب دکتر برمیگشته ، دیده و خوشش اومده و واست خریده

 

سری 5-2

اینا هم همینطور ! با سری بالایی با هم خریدشون !

 

سری 6-2

همه ی نی نی ها معمولا یه سری سیسمونی سفید رنگ دارن ! بالاخره باید یه لباس داشته باشین شما نی نی ها که کثیف شون کنین و لک بندازین بهشون ! تو هم از این قاعده مستثنی نیستی !!! حسود

 

سری 7-2

این لباس ، هدیه ی زن دایی سمیرا هست که از مکه برای تو آوردن ! دست گل شون درد نکنه ! البته ناگفته نماند که زن دایی سمیرا زحمت تهیه و آماده کردن رختخواب های تو رو هم کشیدن

 

هدیه ی زندایی سمیرا

اینم هدیه ی عمو یاور هست که به همراه یه تاپ و شورت ، زحمت کشیدن و برای شما پیشاپیش آوردن ! دست گلش درد نکنه

 

هدیه ی عمو یاور

این لباس هم هدیه ی عمه مژگانت هست به شما ! اوایل دوران بارداری مامانیت واست آورده بود و از اونجاییکه نمی دونست دختر هستی یا پسر ، یه لباس پسرونه هم آورده بود که دیگه به کار تو نمیاد دختر خانوم ! زبان

 

هدیه ی عمه مژگان

اینم از لباسهای خودت هست که یه سرهمی و کلاهه واسه وقتی بزرگتر شدی

 

سری 8-2

اینم از جوراب های خوشگل و ناناز دخترونه ی گلشید خانوم که شما باشی بوسبوس

 

جوراب های خوشگل تو

اینم زیراندازت هست واسه وقتی که مامانیت میخواد پوشکت رو عوض کنه

 

زیر انداز

اینم سرویس حوله و برس سر و صابون جامد

 

لوازمات حمام

اینم یه عکس کلی از لوازم بهداشتی که شامل : شیشه های شیر کوچک و بزرگ ، دارو خوری ، دستمال مرطوب ، ناخن گیر ، یه چیزی که اسمش یادم رفته ولی باهاش دماغت رو تمیز میکنن !!! و گوش پاک کن

 

شیشه ها ، دستمال مرطوب ، دارو خوری ، ناخن گیر و گوش پاک کن

اینم از پوشک کاملت واسه مرحله ی نوزادیت ! که لباساتو کثیف نکنی زبان و خونه رو به کثیفی نکشی !!! خندونکخطا

 

پوشک تو

 

همه ی وسایلت مبارکت باشن عزیزمممم

 

 

پسندها (5)

نظرات (9)

مامان مهنا
20 اردیبهشت 93 13:12
مباركت باشه خانوم طلا انشالله به سلامتي از تك تكشون استفاده كني
خاله شبنم
پاسخ
مرسییی عزیزممم ایشالا به شادی باشین همیشه ایشالا به زودی این اتفاقای خووب برای شما هم بیفتهههه
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
20 اردیبهشت 93 14:11
عزیزمی الهی چقدر زیبا بود چقدر خوشگل بود وای مدل لباس هندونه رو دوست ارم راستی برا سایز ما مانا پیدا نمیشه دست همگی درد نکنه بشادی بپوشیییییییییییی خوشگلم
خاله شبنم
پاسخ
فدات مینا جان منم خیِلی دوسس دارم مینا جوون لباس هندونه یی رو مرسیییی گلم ثمین جانم رو از طرف من ببوس لطفا حتما
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
20 اردیبهشت 93 14:12
راستی عزیزم من رمز گم کردم ببخشیدددددددددددد
خاله شبنم
پاسخ
مینا جان برات خصوصی میذارم
زهرا
21 اردیبهشت 93 8:18
ایشالا همه ی وسایل قشنگشو به خوبی و خوشی استفاده کنه
خاله شبنم
پاسخ
ممنونم از دعای قشنگت زهرا جان منم واسه شما بهترین ها رو آرزو دارم
رومینا
21 اردیبهشت 93 14:05
واییییییییییییییییی عزیزم چقدر خوشگلن ایناااااااااااا ادم هوس نوزاد میکنه . دلم یه نی نی خواست
خاله شبنم
پاسخ
ای جاااان رومینا یه نی نی واسمون بیار
مامان عرفان
23 اردیبهشت 93 9:52
ماشالله دخترمون چقدر لباس داره. خانوم اين بشه عروس من؟ پسر من تازه بدنيا اومده.
خاله شبنم
پاسخ
هنوز از بقیشون فرصت نکردم عکس بندازم قدم نورسیده ی شما هم مبارک باشه ایشالا
مامان عالمه
23 اردیبهشت 93 16:17
آخی عزیزم چقدر لباساش قشنگه .من لینکتون کردم پیشمون بیا
خاله شبنم
پاسخ
مرسی دوست خوبم چشماتون قشنگ می بینه شما لطف دارین ، منم شما رو لینک میکنم حتما ، به روی چشم میام سر میزنم حتما
مامان آیهان
24 اردیبهشت 93 20:47
گلشیدجونم ای جونم قربون لباسا ووسایل نازت بشم عزیزم خدا کنه که صحیح و سالم به دنیا بیای و همشونو استفاده کنی
خاله شبنم
پاسخ
فدای مهربونی های دوست خوبم بشم من مرد کوچولومون رو از طرف من ماچشششش کن اساسیییییی
رومینا
28 اردیبهشت 93 9:36
شبنم جونم کجایی ؟ من رفتم عمل کردم از عینک راحت شدم . اومدم دیدم که هنوز اپ نیستی نگران شدم . نی نی گلشید جونم دنیا اومده ؟
خاله شبنم
پاسخ
رومینا عزیزممم خوشحالم که به خیر و سلامتی از عینک جدا شدی عزیزم ما همچنان در نگرانی و استرس هستیم ! حرکات گلشید شدیدا کم شده ! به طوریکه مرتب گلشن باید بره زایشگاه و نوار قلبش رو بگیرن ! دیروز هم که زایشگاه اصلا نتونست حرکتی ازش توی نوار قلب ببینه واسه همین سریع دکتر رو خبر کردن و سونو گرفتن که دکتر هم گفت به زووورررر دو تا حرکت خیلییی کوچیک از خودش نشون داده و دکتر هم گفته نمیدونم چرا همچین میکنه این جنین !!! البته این رو هم بگم که دکتر گفته به امید خدا 4 خرداد ، سزارین رو انجام میده و ایشالا به خیر و سلامتی ، گلشید رو به دنیا میارن ! اما راستش رو بخوای از دیشب به اینور دیگه خیلییی خیلییی کلافه شدیم ! به طوری که من به گلشن گفتم این دکتر چرا واسه همین چند روز داره دست دست میکنه و بچه رو به دنیا نمیاره که خیال ما رو راحت کنه ؟!!! رومینا جانم مراقب خودت باش عزیزم چقدر خوشحالم که به سلامتی برگشتی و ممنونم ازت که به یادمون هستی رادوین عزیزم رو هم از طرف من ببوس