رویای گــلشـن

احوالات این روزای مامانیت

1392/11/25 12:38
نویسنده : خاله شبنم
208 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل خاله مژه

اینروزای مامانیت خیلی خوش و خرم داره میگذره ! همه ی ما و مخصوصا مامانیت واسه اومدنت به این دنیا ، لحظه شماری داریم میکنیم عزیزم هورا

این روزا مامانیت حسابی درگیر آماده شدن خودش و ماها برای جشن عروسی سارا جوون هست که بنا به دلایلی با یک هفته تاخیر ، فردا ، یعنی شنبه 26 بهمن برگزار میشه !

مامان گلشن جونت ، بعد از آماده شدن خودش ، افتاد دنبال من واسه آماده شدن برای جشن عروسی و بعدشم به ترتیب خاله شیرین و خاله شمایل رو برای آماده شدن ، مدیریت کرد اساسی ! نیشخند

باید بگم با چنان وسواس زبانو دقتی مشغول انجام این کار شده که من حسابی در تعجب موندم از کاراش ! آخه معمولا اینهمه حساسیت واسه رفتن به جشن و مهمونی از خودش نشون نمیداد ! البته اینم نباید منکر بشیم که سارا جوون قلب همونطور که قبلا هم گفتم ، مثل خواهر ما هست و اصلا رابطه ی دختر عمو بودن برای ما معنا نداره !

دو روز پیش برای خرید لباس خاله شمایل ، مامانیت و خود شمایل به بازار رفتن ! همونطور که گفتم از بس هممون ذوق به دنیا اومدنت رو میکنیم و هر وقت دور هم جمع هستیم ، راجع به تو حرف میزنیم که مثلا ممکنه چه شکلی باشی سوال، تپل مپل باشی یا ظریف باشی که البته هممون دووست میداریم تپلی باشیبغلماچ ! مامانیت دوست داره مثل خودش همچین بگی نگی موفرفری باشی !!! آخه خودش یه ذره موهاش فر داره ولی دوست داره تو موهات خیلی فرفری باشه ! و ...

خلاصه از بس ذوق تو رو داریم ، پیشا پیش در حال خرید واسه تو هستیم عشق قشنگ همه ی ما ! 

خاله شمایل جوون زحمت کشیده و همون روز که برای خرید لباس رفته بودن با مامانیت توی بازار ، واسه تو هم یه جفت کفش و یه لباس خوشمل خریده که بعدا میام و عکساشو برات میذارم که یادگار بمونه برات ، دست گلش درد نکنه

منم که همچنان در حال بافتن شال و کلاه زمستونی تو هستم خجالتعینک ! البته بافتن شال خیلی وقت تموم شده ولی توی بافتن کلاه دارم تنبل بازی درمیارم و همش به تعویق میندازم این کار رو ! ولی تو ناراحت نباش در اسرع وقت آماده ش میکنم برات خوشگلم !

راااستیییی یه نکته ی جالب و باحال هم برات بگممممم !!!

توی این چند ماه مامانیت اصلا ویار بد نداشت ! یعنی اصلا گلاب به روی همه ، بالا نیاورده بود !!!

امااااا

همون روز که برای خرید لباس خاله شمایل رفته بودن بازار ، صبحش مامانیت کلی حال به هم خوردگی داشته و ویار بد داشته و بالا آورده !!! و باعث تعجب همه مون حتی خودش هم شده این مسئله !!!

راستی عزیزم من یه عذرخواهی هم از خودت هم از مامانیت باید بکنم بخاطر تاخیر توی نوشتن مطالبی که میخواهیم برات به یادگار و خاطره بمونه ! چون خیلی مشغله ی کاری دارم خوشگلم ! امروز بعد از مدتها یه روز جمعه توی خونه موندم و سرکار نرفتم و بهمون استراحت دادن !!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان الناز
25 بهمن 92 17:15
بيا خصوصي عزيزم
خاله شبنم
پاسخ
فدااااات خیلیییی مرسیییی عزیزممم
مامان الناز
25 بهمن 92 17:18
ماشالاه به مامان گلشن از چشم بد دور باشه اميدوارم عروسي بختون خوش بگذره دست خاله جونم درد نكنه ايشالاه ني ني صحيح و سالم بياد تو بغلتون
خاله شبنم
پاسخ
قربونت برم عزیزم جای شما حساااابییییی خالییی ، مرسییی از آرزوی قشنگی که برای ما داری دوست خوبم ، منم از خدا میخوام بهترین ها براتون رقم بخوره و زندگی تون سراسر شادی و سلامتی باشه
مامان الناز
25 بهمن 92 19:28
اي دوست به جز عشق تو در سر من هوسي نيست جز نقش تو بر صفحه ي دل نقش كسي نیست بهترين لحظه، لحظه ايست كه فكر كني فراموشت كردم، بعد 1پيام از طرف من بياد كه توش نوشته ميميرم برات ! ولنتاینت مبارک !
خاله شبنم
پاسخ
الهیییییی دوست خوب و نازمممم مرسسییییی از اینهمه لطف و محبت تو من لپ تاپم داغووون خرااااب بود و چند وقتی نبودم دلم واست خیلی تنگ شده بود