رویای گــلشـن

جشن عقد راحیل جوون

1392/11/8 21:21
نویسنده : خاله شبنم
162 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناناز خاله

عزیزم روز جمعه جشن عقد دختر عموی ناز و خوشگل ما و در واقع بهتر بگم خواهر کوچولوی ناناز ما ، راحیل جوون بود

دقیقا از جمعه شب با همه ی خستگی که از جشن داشتم ، اومدم و میخواستم مطلب بذارم اینجا که هر سری بعد از اینکه کلی مینوشتم ، همه ی نوشته ها موقع ثبت ، میپرید !!!

چند روزی بود که مامانی گلشنت هوس دمپخت عدس با سالاد کرده بود و از اونجاییکه برای رفتن به جشن قرار بود از خونه ی ما آماده بشیم و بریم ، واسه همین مامانیت از صبح اومد اینجا و خاله شیرین عزیز هم زحمت کشید و یه دمپخت عدس با گوشت بسیااار خوشمزه درست کرد که مامانیت لب به گوشت نزد و غذای ساده رو با سالاد میل کرد .

بعدشم که آماده شدیم و غروب راهی منزل عمو کورش شدیم و کلی بهمون خوش گذشت . کلی بزن و برقص کردیم و بعدشم برای صرف شام به رستوران نوید رفتیم که اونجا هم همه چیز عالییی بود

راستی تا یادم نرفته اینم بگم که 19 بهمن هم جشن عرووسی سارا جوون هست

برای راحیل جوون و آقا علیرضا و سارا جوون و آرش عزیز ، آرزوی خوشبختی میکنم و از خدا میخوام لحظه لحظه هاشون سراسر شادی و خوشبختی باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان الناز
9 بهمن 92 0:13
تبريك ميگم عزيزم ايشالاه هميشه به شادي
خاله شبنم
پاسخ
مرسییی عزیزم الناز گلم رو ببوس از طرف من
مامان الناز
15 بهمن 92 20:56
كجايي دوست خوبم دلم تنگ شده
خاله شبنم
پاسخ
الهی فدات بشم من من مرتب میام صفحه ی النازی جونم رو میبینم منم همیشه به یادت هستم دوست قشنگم
رومینا
16 بهمن 92 9:23
تبریک تبریک هیچ عروسی مثل عروسی های جنوب خوب نیست خیلی شوق و ذوق هست .
خاله شبنم
پاسخ
مرسیییی رومینا جونم عقد راحیل جوون رو پشت سر گذاشتیم ، حالا داریم آماده میشیم واسه عروسی سارا جوون جات خالی عزیزم رادوین جونم رو ببوس حسابی از طرف من