رویای گــلشـن

عزیزم امروز برای اولین بار روی ماه تو رو دیدم

1392/9/12 17:11
نویسنده :
147 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کودک دلبند من

سلام عشق قشنگ مامان

الان که دارم اینا رو برات می نویسم بغض گلوم رو گرفته و چشمام بارونیه

تازه از مطب خانم دکتر برگشتم

نوبت سونوگرافی و چکاپ داشتم

موقع سونوگرافی ، خانم دکتر بهم اجازه داد که تو رو از مانیتور ببینم

کودک دلبند من !!! تو رشد کردی و بزرگ شدی

اشک توی چشمام جمع شده بود

نمیتونم حس اون لحظه م رو بیان کنم که چه قدر هیجان زده از دیدن روی ماه تو بودم

فقط دست به مانیتور می کشیدم و تو رو می دیدم و باهات حرف میزدم و اشک ...

از مطب که زدم بیرون به خاله شبنم زنگ زدم و براش تعریف کردم

هر دو مون از شدت شوق ، گریه کردیم

خیلی دوستت دارم

مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان الناز
15 آذر 92 1:25
عزیزم ایشالاه به همین زودیها تا چشم بهم زدنی نی نی قشنگتو بغل میگیری
خاله شبنم
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم مرسی از آرزوی قشنگت
هانیتا
25 آذر 92 13:41
عزیزم بهت تبریک میگم بابت نی نی نازت خدا خودش حواسش به فرشتهاش هست. از حال خودت مارو بی خبر نزار
خاله شبنم
پاسخ
ممنونمممم بووووسسسس مرسیییی یادم کردین بووس بووس