رویای گــلشـن

اینروزا ...

1392/9/4 16:51
نویسنده : خاله شبنم
174 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی خوشگلی خاله ماچ

عزیز دل خاله اینروزا انقدهههه خسته و کوفته ام که زیاد فرصت نکردم بیام و برات بنویسم ! البته اینم بگم که خیلی اتفاق خاصی هم توی اینروزا نیفتاده . فقط خدا رو شکر مامان گلشنت حالش خوب شده و سرماخوردگیش تقریبا برطرف شده ولی هنوز خیلی بی اشتهاست !

منم چون این چند روز ماموریت هستم نتونستم به دیدنش برم ولی هر روز تلفنی از احوالاتش باخبر میشم ! افسوس

دیروز مامانیت بهم گفت که برای اولین بار با نی نی که تو باشی ، به محل کار بابا مهردادت رفته !!! منم چون عجله داشتم ، علتش رو نپرسیدم ولی بهم گفت که اینجا برات بنویسم و از اونجایی که من بسیار حرف گوش کن و خانوممم هستم ، اومدم و نوشتم ! زبان

اینم از روزگار ما هست دیگه !

نی نی قشنگ خاله ! باور کن بقدری همه ی ما ذوق زده ی تو هستیم که حد و حساب نداره ! من دوست دارم هر چه زودتر سالم و صحیح و بی قضا بلا به دنیای ما بیای و برای یه خودت یه تقدیر خیلی خووببب و برای ما هم یه دنیای دیگه بسازی و شور و هیجان و امید برای ما به ارمغان بیاری هورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان الناز
5 آذر 92 0:57
الهي امين
خاله شبنم
پاسخ
قربونت عزیزم النازی رو ببوسید از طرف من