رویای گــلشـن

معنای زندگی من و بابات

1392/8/29 19:55
نویسنده : خاله شبنم
147 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگ مادر

امروز صبح رفتم آزمایشگاه و آزمایشهای سلامت جنین و مادر را انجام دادم و بعدازظهر هم رفتم دکتر برای چکاپ

بعد از کلی انتظار بالاخره نوبتم شد و رفتم توی اتاق دکتر و خانم دکتر گفت برو روی تخت سونو تا وضعیت این بچه رو چک کنیم و بعد از انجام سونو گفت که این نی نی خوشگل 8 هفته و 1 روز سن داره و در سلامت کامل هست !

وای نمی دونی مامانی چقدر خوشحال شدم انگار تمام دنیا مال من است و بعد از گرفتن وزن و فشار و چند سوال در مورد خواهر گلت که از فرشته های خدا هست ، گفت که این نی نی رو باید زودتر به این دنیا بیاریم یعنی در هفته ی 36 ام ! که این یک خبر خوشحال کننده دیگر برای من هست چون روز تولدت با روز تولد بابات یکی میشه ! حالا اگر دقیقا 18 خرداد نشه ولی همون حوالی ، من و بابات تو رو در آغوش می گیریم و تو نی نی خوشگل ما میشی !

بهترین هدیه خداوند و ثمره زندگی من و بابا مهردادت برای اون روز لحظه شماری می کنم . برای روزی که تو رو در آغوش بگیرم و سیر دل بوت کنم و ببوسمت .

مامانی خوب استراحت کن و رشد کن و بزرگ بشو . برای زندگیت تلاش کن ... برای معنا دادن به زندگی من و بابات تلاش کن عزیزم

قربونت

مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)