رویای گــلشـن

مریضی خاله ها !!!

1392/8/28 18:38
نویسنده : خاله شبنم
160 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشجل خاله ماچ

عزیزم این چند روز نیومده بودم سر بزنم و مطلب بذارم برات !

دیروز مامانی گلشن اومده بود خونه مون و کلی مطلب و دل نوشته آورده بود که برات اینجا بذارم

امااا ...

خاله شبنمی مریضضض شده و اصلا حال نداره ! ناراحت

دو روز پیش هوس جگر کردیم واسه ناهار !

البته چون مامانیت نباید بخوره چیزی بهش نگفتیم و خدا رو صد هزار مرتبه شکر که نگفتیمخنثی چون جگر خوردن همان و مسموم شدن من همان !!!

از سر شبش هی احساس بدی داشتم تا دیروز که از صبح حال بهم خوردنای خاله شبنمی شروع شد و چشمت روز بد نبینه از دیشب مثل جنازه شده بودم ! یه مرده ی متحرک که البته اگر بشه گفت متحرک استرس!!!

امروزم که حسابی داغون و بد حال بودم و دیگه معده م حسابی بهم ریخته بود ! گریه

منم می ترسیدم برم دکتر چون از داروهای تقلبی بیشتر می ترسم تا از این جگر لعنتی ! ولی همکارم تماس گرفت و گفت نگران نباش و فکر بد نکن و پاشو برو دکتر !

خلاصه که رفتم با خاله شیرین ! وقتی دکتر معاینه م کرد گفت خیلی داغونیییی ! و فشارم رو که گرفت گفت بلهههه !!! فشارم روی 8 بود !!! خلاصه خاله شبنمی مهربونت رفت زیر سرم و آمپووولللل نگرانگریه!!!

بعدشم مامانیت یه سوپ بسیار خوشمزه آماده کرد و شد پرستار من و خاله شیرین ! چون خاله شیرینت هم مثل من مریض شده البته خدا رو شکر اون خیلی از من بهتره !

نگاری هم باباش ظهر رفت دنبالش و از مدرسه آوردش خونه ی شما و متاسفانه اونم دچار مریضی شده و الان با بابائیش رفته درمانگاه افسوس!

خلاصه اینکه بجای اینکه ما مراقب مامان گلشنت باشیم ، اون بنده خدا داره از ما پرستاری میکنه !

خوشمل خاله وقتی حالم بهتر شد میام و برات مطلب میذارم ماچ

اینم از احوالات این روزای ما ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

توت فرنگی (مامان علیرضا)
28 آبان 92 22:15
سلام عزیزم الهی چرا مریض شدی واقعا نمیشه تو این دوره زمونه به چیزی اعتماد کرد انشالله که زود بهتر شی ناراحت شدم
خاله شبنم
پاسخ
سلام عزیزم قربونت بشم یه لحظات بدی رو پشت سر گذاشتم که دلم نمیخواد هیچ وقت دیگه تجربه ش کنم مرسییییی از محبتت