رویای گــلشـن

هوای دلم ابریه

1392/8/27 7:33
نویسنده :
179 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی صبح بخیر

الان که دارم برات درد دل می کنم ساعت 7:08 صبح هست . امروز هوا ابریه ، آسمون هم مثل من گرفته . امروز مامان یه کمی دلش گرفته ، نه بخاطر تو ... امروز بدجور دلم هوای خواهرت گلسا رو کرده . کاشکی اون هم کنار ما بود ، باهاش بازی می کردیم ، اون شیطونی می کرد و من هم سعی میکردم جلویش را بگیرم ولی حیف که اون کنار ما نیست ولی باز هم خیالم راحته چون خواهرت یک فرشته شده و رفته پیش خدای مهربان و پیش مادر جونت و مطمئن هستم که مادر جون خوب از اون مراقبت میکنه چون اون یک امانت است که من بهش سپردم .

پی نوشت :

الان بعد از ظهر شده ،  مامانی یک بارون خیلی شدیدی می باره ! بابات منو تو رو آورده گلستان . توی راه از بارونی که می بارید تمام جاده ها پر آب شده ! بالاخره که رسیدیم

به تمام این قطرات باران ... به این برکت خدا ... به این رحمت الهی ... امیدوارم که تو همیشه سالم ، صالح و سلامت باشی !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
29 آبان 92 23:18
سلام عزیزم ممنونم از اینکه به وبم اومدید وبا نظر زیباتون مزینش کردید واییییییی چقدر ناراحت شدم چقدر سخته خداوند فرشته نازنینتون ومادرجون بیامرزه عزیزم
خاله شبنم
پاسخ
سلام خیلی خیلی لطف دارین شما خیلی سخته ممنونم و ایشالا رفتگان شما هم خدا بیامرزه راستی من چون خیلی وارد نیستم ، بیشتر وقتا خواهرم اینجا مطلب مینویسه و من با کمک اون اینجا میام ولی به خواهرم میگم شما رو توی لیست دوستای نی نیم بذاره اگر قابل بدونین
مامان کیانا جون
30 آبان 92 15:04
سلام دوست خوبم که به من سر زدی و نظرت را نوشتی. امیدوارم نی نی گلی به سلامتی به دنیا بیاد بازهم به ما سر بزنید
خاله شبنم
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم ، کاری نکردم مرسی از لطفتون چشم حتما میام دوباره