رویای گــلشـن

برای دوستان نی نی وبلاگی

1393/2/31 17:11
نویسنده : خاله شبنم
185 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستای خووب و مهربونی که توی این مدت باهاتون آشنا شدم

همه ی شما رو مثل خواهر خودم می دونم و از صمیم قلب دوستتون دارم

تقریبا یکساعتی میشه که از بیمارستان گلشن رو مرخص کردن

اما گلشید عزیزتر از جونم چون زود به دنیا اومده ، فعلا باید توی بیمارستان بمونه

این رو هم بگم که گلشید قشنگم 35 هفته توی دل مامانیش بود طبق نظر دکتر و با وزن 3 کیلو و 800 گرم به دنیای ما پا گذاشت

از همگی دوستای خوبم میخوام که توی راز و نیازهاشون با خدا ، ما رو از دعای خیرشون بی نصیب نذارن ! مثل همیشه

 

پسندها (5)

نظرات (14)

مامان ثمین سادات
31 اردیبهشت 93 19:08
وای عزیزم مبارکهههههههههههههههه الهی فدای گلشید نازنین خوش اومدی فرشته کوچولوی تو پلیییییییییییییییییییییی
خاله شبنم
پاسخ
مرسی مینا جان لطفا دعا مون کن ممنونم ازت عزیزم
رومینا
31 اردیبهشت 93 22:08
وایییییییییییییییییییییییی باورم نمیشه گلشید جونم دنیا اومد . امیدوارم که هر چه زودتر بیاید خونه ما منتظر عکسهای خوشگلش هستیماااااااااااااااااااااااااااااا . شبنم جونم خاله شدنت مبارک باشه خیلی مزه داره ارهههههههههههههه؟
خاله شبنم
پاسخ
نمیدونم چی بگم رومینا
مامان مهنا
1 خرداد 93 1:02
اي جانم خدارو شكر انشالله كه ني ني هم زودي مياد خونه فقط خاله جون زودتر عكس نازش رو بزار
خاله شبنم
پاسخ
الهی فدات بشم مامان آینده ایشالا به سلامتی 12 خرداد نی نی نازت رو به دنیا میاری و به آغوش میگیریش عکس هم ایشالا گلشید مون که خووب شد و برگشت خونه ازش میذارم دعا کنید برای عشق مون
پریسا
1 خرداد 93 3:15
سلام قدم نو رسیدههه مبارکککک پس عکس نی نی کووو؟؟؟ ولی راستش یکم دلم گرفت نی نی تو بیماارستانه انشاااللللهههه خیلللللیییییییییییی زود میییاد پیشتون از طرف من به مامانش تبریک بگو و بگو غصه نخور زن عموی منم دیابت بارداری داشت نی نی اونم دو روز تو بیمارستان بود الان 11 سالشه خیلی هم شیطونهه من قول میدم دعا کنم شما هم قول بده خیلی زود عکس دختر طلا رو برامون بذاری
خاله شبنم
پاسخ
سلام پریسای عزیزم ممنونم از لطفت ایشالا حال گلشید قشنگ مون خووب بشه و به سلامتی بیاد خونه ، عکس هم میذارم به امید خدا التماس دعا لطفا عزیزم مراقب خودت باش دوست مهربونم
zahra
2 خرداد 93 7:35
سلام خاله شبنم تولد گلشید جون مبارک باشه حالش بهتر شده؟ ما رو بی خبر نذار ایشالا که خدا کمکش کنه و این روزای سخت رو همگی تون به خصوص گلشید جون به سلامتی و خوشی پشت سر بزارید
خاله شبنم
پاسخ
سلام زهرا جان ممنونم عزیزم هنوز بهبودی حاصل نشده ممنونم از دعای خیر شما ببخشید اینروزا زیاد سرحال نیستم
tecnomodern
2 خرداد 93 23:27
با سلام اگر دنبال دکوراسیون و متفاوت با سنگ های مهندسی مدرن هستید حتما به وب سایت ما سری بزنید موفق باشید www.tecnomodern.com
مامان ثمین سادات
3 خرداد 93 0:55
سلام عزیزم خوبین وای نمیدونی چقدر دل نگران شدم امیدوارم که هر چه زودتر گبشید عزیزمون حالش خوب خوب بشه وبیاد خونه عزیم غصه نخور بمامانیشم بگو مراقب خودش باشه وجوش نزنه من بنوبه خودم دعا میکنم وارزو دارم هر چه زودتر خبرای خوب بنویسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
خاله شبنم
پاسخ
سلام الهام عزیزم ممنونم از اینکه به یاد ما هستی خیلی خیلی ممنونم از دعاهای خیری که در حق ما دارین ایشالا خدا به دل خود گلشن نگاه بندازه و بیام خبرای خووب گلشیدمون رو اینجا بنویسم فدات
هانیتا
3 خرداد 93 14:22
سلام عزیزم به سلامتی باشه. میشه رمز به منم بدی .من همیشه دنبال میکردم وب تو . یه عکس از گلشید خانم بزار ببینیمش.
خاله شبنم
پاسخ
سلام دوست عزیز من ممنونم سلامت باشین رمز رو براتون بصورت خصوصی گذاشتم ممنونم از همراهی تون متاسفانه الان توی شرایطی نیست که بشه عکسش رو گذاشت ایشالا بعدا عکسش رو هم میذارم
مامان آیهان
4 خرداد 93 9:30
سلام گلشیدعزیزم خیلی خیلی خوش اومدی به این دنیای رنگارنگ. خاله شبنم جون عکساشو بذار ببینم دلمون آب شد . از طرف من به گلشن جون هم مامان شدنشو تبریک بگو و هردوشون رو از طرف من ببوس. راستی با رمزای قبلی آخرین پست باز نمیشه عوض کردید رمزو؟
خاله شبنم
پاسخ
سلام ایشالا گلشیدمون به سلامتی برگرده ، به روی چشمم عکس هم میذارم التماس دعا رمز رو برات خصوصی گذاشتم عزیزم
مامان آیهان
4 خرداد 93 9:33
راستی خاله شبنم جون خاله شدنت هم مبارک اما چرا گلشن جون بیمارستانه؟ به خاطر دیابت؟ گلشید جون چی؟ حالشون خوبه؟ راستی من دارم میام اهواز تو این چند روز کاش میتونستم ببینمتون
خاله شبنم
پاسخ
والله چی بهت بگم ! اوضاع خیلی به هم ریخته تر از این حرفاست دوست من ! خوشحال میشیم ببینیمتون ما داریم کارهای اعزام گلشید به تهران رو انجام میدیم توی چند روز آینده که معلوم هم نیست دقیقا چه تاریخی هست ، میریم ! اما من چون سال مالی در پیش هست ، امکان مرخصی گرفتن ندارم ! مگر برای عملش یکروزه برم و برگردم
نیلوفر
4 خرداد 93 13:33
سلام شبنم جون، عزیزم نگران نباش خیلی از کوچولوها برای رشد کامل تر می مونن تو باید تازه مامان گلشید روهم از نگرانی دربیاری این اتفاقا زیاد پیش میاد خانومی فقط یه سوال از این به بعر رمزی مینویسی ؟
خاله شبنم
پاسخ
سلام از من راستش اوضاع یه مقدار پیچیده تر از این حرفاست خودمون هم اولش همین فکر رو میکردیم که چیزی نیست و به زودی حل میشه ! مطالبی که رمز دار می نویسم ، بخاطر خواهرم گلشن هست ! ناراحته ! ولی ایشالا گلشیدمون که خووب شد ، حتما تمام مطالب رمزدار رو باز می کنم اما هر بار میام یه مطلبی جهت اطلاع دوستان می نویسم و رمز رو هم اعلام می کنم التماس دعا
مامان عالمه
5 خرداد 93 13:11
مباااااارکه قدم نو رسیده مبارک رمز ندارم
خاله شبنم
پاسخ
ممنونم عزیزم رمز رو براتون خصوصی گذاشتم
نیلوفر
6 خرداد 93 13:25
سلام عزیزم خوبی ؟ گلشن جون خوبه؟ راستش خیلی ناراحت شدم دلم گرفت یه جورایی از تیتر پستای جدید متوجه شدم چی شده ، فقط ازم برمیاد دعا کنم به همه ام سپردم که واسه یکی از دوستام دعا کنید ، ایشالله خدا به آبروی صاحب این روز هرچه زودتر حاجتتونو بده و آرامش بهتون برگرده... اگه واست مقدور بود رمزو واسم ایمیل کن اگه نه ام که فدای سرت گلشید که اومد و خیالت راحت شد میام پوستتو میکنم
خاله شبنم
پاسخ
سلام نیلوفر عزیزم فدای مهربونی هات راستش اصلا دوست ندارم دوستان مون رو ناراحت کنم اما به خاطر اینکه همگی دلسوزانه و خواهرانه در کنارمون هستن ، یه سری از مطالب رو برای دوستان میذارم که اونا هم رمز دارن ممنونم از دعای خیرت دوست قشنگم دوست خوبم رمز مطالبی که برای دوستان گذاشتم رو به همون ایمیلی که داده بودی ، فرستادم من حاضرم پوستم رو بکنی ! تو دعامون کن که ایشالا دل مون از سلامتی گلشید قشنگمون شاد بشه بازم ممنون
خاله ديانا
10 تیر 93 14:51
سلام عزيزم. مبارك باشه قدم نورسيده. من از خوانندگان خاموش وبلاگ شما هستم. نگران حال نازدونه هستم.ميشه رمز تونو به من هم بديد. من خيلي گلشيد جونو دوست دارم و تا حالا خيلي براش دعا كردم. خواهشا منو مثل خواهرت بدون. ممنونت ميشم منو هم در جريان بذاري عزيزم