رویای گــلشـن

آخرین نظر پزشک مامانیت

1393/2/12 1:52
نویسنده : خاله شبنم
140 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق خاله محبت

اینروزای ما ، بسیااار دارهههه با استرس و تشنج بسیااار میگذره

چون همه ی ما نگران سلامتی تو و مامان گلشنت هستیم

مامان گلشنت هم نگران سلامتی تو هست

مامانت اینروزا باید با دقت زیاد تحت نظر باشه

خانوم دکتر بهش گفته هر سه روز یک بار باید نوار قلب جنین ( که تو باشی ) ، رو کنترل کنن و هفته ای یک بار هم باید یه سونو که فکر کنم اسمش NST  هست ، بده که از تکوون خوردن های تو خیال شون راحت باشه و حرکات تو رو مرتب زیر نظر داشته باشن

طبق نظر خانوم دکتر ، هنوز ریه های کوچولوت تکمیل نشده و باید دو هفته ی دیگه هم صبر کنیم بعدش تست بگیرن که ریه هات تکمیل شده یا نه ، اونوقت تو رو به این دنیا بیارن

خانوم دکتر به مامانیت گفته باید تحت استراحت کامل قرار بگیره و حتی یه کتری آب هم دستش بلند نکنه !!! خطا

همچنین گفته که آماده ی به دنیا آمدن نی نی تو راهی باشین !

ولی از من میشنوی دختر خووبی باش و سر وقتی که باید به دنیا بیای ، تشریف فرما بشو ! در ضمن یادت باشه که به ازای اینهمه شوک و استرسی که به من یکی وارد کردی ، من خودم شخصا چندین هزار بار فشارت میدم و میچلونمت و می بوسمتتتتتت

واسه همین کار تزئینات اتاقت رو از دو سه شب پیش شروع کرده بودیم ، فقط مونده بود خرید لباس و لوازمات تو ! جشن

از اونجایی که مامانیت نباید راه بره ، این کار رو سپردیم به عمو یاور ، ایشون هم زحمت کشید و کلی لباسای خوشگل خوشگل واست آورد که ما از بین اونا ، چند سری رو انتخاب کردیم که بعدا عکس میگیرم و میام برات میذارم

امشب هم طبق معمول آخر هفته ها ، اومدیم خونه ی شما که پیش مامانیت باشیم ! حسود

خریدهایی که انجام دادیم رو هم آوردیم ! مامانیت هم فکر کنم بیشتر از 10 بار همه رو درآورده و از نو چیده و دوباره در آورده و نگاه میکنه و با خودش یا شایدم با تو حرف میزنه و ذوق میزنه !!! خندونک سکوت سوال

همینجا از تک تک دوستای بسیااار خووب و عزیزی که در اینجا به واسطه ی نی نی ها ، با هم آشنا شدیم ، قدردانی و تشکر می کنم که با کامنت ها ی زیبا و پر احساس شون ، از رااه دور ، به ما حس دلگرمی میدادن .

من از صمیم قلب تک تک تون رو دوست دارم و ازتون بابت دلداری و همراهی تون با ما ، ممنون و سپاسگزارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان مهنا
12 اردیبهشت 93 14:05
خوب خداروشكر كه حال ني ني ومامانيش خوبه منتظر ديدن روي ماهش هستيم
خاله شبنم
پاسخ
فدات عزیزممم مرسیییی و ایشالا نی نی شما هم زوود زوود بیاد و گرما بخش محفل شما باشه مراقب خودتون باشین
مامان آیهان
13 اردیبهشت 93 18:48
عزیزم امیدوارم که گلشید نازمون که اینقدر ناز داره و اطرافیان رو استرس میده صحیح و سالم به دنیا بیاد.البته لذت بارداری به همیناست ها
خاله شبنم
پاسخ
نههههه هرگز دل مون نمیخواد که حتیییی برای یک لحظهههه این استرس بهمون وارد بشه !!! تک تک ثانیه ها داره سخت میگذره !
بابای مهرسا
14 اردیبهشت 93 14:31
ایشالا به سلامتی به دنیا بیاد که ما هم یه شیرینی درست و حسابی بخوریم
خاله شبنم
پاسخ
مرسییی از دعای خیرتون بابای مهرسا جان شیرینی هم چشم ! ایشالا مون به دنیا بیاد ، شما و تمااام دوستای خوبمون دعوت هستید
پریسا پ
15 اردیبهشت 93 0:31
خاله شبنم میشه به منم رمز بدی
خاله شبنم
پاسخ
باشه چشم ، برات خصوصی میذارم اما هر کاری میکنم صفحه وبلاگت باز نمیشه
مامان آیهان
15 اردیبهشت 93 12:36
شبنم جون رمزتو عوض کردی؟
خاله شبنم
پاسخ
سلام عزیزم رمز رو هر سری عوض میکنم ولی براتون توی خصوصی فرستادم که عکسا رو ببینید
سحرمامی آرتین
17 اردیبهشت 93 16:20
Manam ramz mekham mamnon.