رویای گــلشـن

سال 1392 رو هم پشت سر گذاشتیم

سالی که پر از فراز و نشیب بوود برامون

سالی که هم اشک داشت و هم لبخند

اما من فکر میکنم تمام غم هایی رو که داشتیم با خبر ، بوودن تو ، از یاد بردیم و شادی هامون از همون موقع شروع شد

نمیدونم چرا اما من حس خوشایندی به سالی که در پیش داریم ، دارم

حس میکنم سال بسیاااار پرباری واسه ی همه باشه مخصوصا خودم

عزیزم نوروز امسال بهمون تا الان خیلی خوش گذشته

عید دیدنی هامون رفتیم و بازدید ها مونده که انجام بشه

خلاصه اینکه کلی مهمونی بازی کردیم و عیدی گرفتیم و خوش گذروندیم

ما دو بار رفتیم عید دیدنی خونه ی شما

یه بار به صرف ناهار ( قورمه سبزی دستپخت مامانیت ) و شیرینی و میوه و آجیل و عیددیدنی بازی

یه بار هم به صرف شام و ناهار فرداش و بازم میوه و شیرینی و آجیل و عیددیدنی بازی

ناهار هم قلیه ماهی درست کردیم چون مامانیت چند وقت هوس کرده بود و فرصتش نمیشد درست کنیم

ولی دیگه از فرصت استفاده کردیم و با اینکه خیلی هم دیر شد اما وقتی از سرکار برگشتم ، من قلیه ماهی رو آماده کردم و مامانیت هم برنجش رو دم زد

خلاصه حسابی حال کردیا !

عکسای نوروز امسال هم برات میذارم که اینا هم برات به یادگار بمونن

خیلی دوستت داریم همه مون و بی صبرانه منتظر به دنیا اومدنت هستیم

اینم عکسای نوروز امسال

هفت سین شما

این عکس پر از خاطره شد واسه مون ! جریان از این قرار بود که با عمه مینو جوون میخواستیم بریم منزل مرضیه جوون واسه عید دیدنی ! مرضیه جوون دختر عمه ی ما هستن ، عمه مینو بنده خدا هنوز آماده نشده بود به ما گفت آهسته بیایید تا من سریع آماده بشم ! ما هم با خیال آسوده ماشین رو پارک کردیم پیش میدون فرودگاه و رفتیم با هفت سین خیلی خوشگلی که وسط میدون برای تزئین گذاشته بودن ، کلی عکس انداختیم ! اینم بهت بگم با هزار بدبختی از وسط ماشینا رد شدیم تا رسیدیم به میدون !

هفت سین فلکه فرودگاه

آکواریوم خوشگل فلکه فرودگاه

و اما خوراکی های هفت سین خودتون به روایت تصویر

آجیل های خوشمزه ی شما

شکلات های خوشمزه ی شما

عزیزم باید اینم بهت بگم که سبزه های مامان گلشنت هر سال بی نظیر و خوشگل میشن

سبزه ی بسیار خوشگل شما با هنرمندی مامان گلشنت

اینم مامانیت کنار سفره هفت سین

این عکسا هم مامانی و بابائیت توی محوطه ی مجتمع تون از همدیگه گرفتن و به قول مامانیت هیچکسی نبود که از دوتائیشون با هم عکس بگیره ! واسه همین تکی تکی واست میذارم

مامانیت در محوطه ی مجتمع مسکونی تون

اینم از بابائیت

مامی آینده
11 فروردین 93 10:27
سلام. مبارک باشه الهی. چقدر ماشالله مامان خوشگلی شدی هزار ماشالله. الان چند ماهه هستید شما؟
پاسخ
سلام مامان آینده مرسی ، نوروز شما هم مبارک باشه چشماتون خوشگل میبینه خواهر من 27 هفته و 2 روز از دوران بارداریشون سپری شده به امید خدا سوم خرداد تاریخ زایمان براشون تعیین شده ایشالا شما هم به زودی این دوران زیبا رو سپری کنید و نی نی تون رو به بغل بگیرید خوشحال شدم از اومدن تون به صفحه ی نی نی ما
رومینا
14 فروردین 93 16:43
امیدوارم که هر روزت قشنگتر از روز قبل باشه . . سفره هفت سین قشنگی داشتید .
پاسخ
فدات رومینا جان منم آرزو میکنم روزگارت لحظه به لحظش شاد و پر از سلامتی باشه هفت سین گلشن دست کار خودشه ، هفت سین ما هم ، پارسال خودم درستش کردم امسال هم استفاده کردیم ازش ایشالا اگر عمری باقی باشه وقت میذارم واسه هفت سین سال آینده که ایده ی نو به کار بگیرم
مامان ایمان
14 فروردین 93 17:24
سلامممم شبنم جون خوبید؟ عیتون مبارکککککککک انشالله که سال خوبی رو داشته باشیدددددد اپمممممممم بیا پیشمونننننن بوسسسسس
پاسخ
سلام عزیزمممم من خوبم ، امیدوارم شما هم خووب باشین چقدر خوشحالم که میبینم مثل همیشه پر انرژی و شاد اومدی حتما الان میام سر میزنم بهتون