رویای گــلشـن

نوروز خجسته باد

1393/1/1 12:43
نویسنده : خاله شبنم
215 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عشق خاله و سلام به همه ی دوستان عزیز وبلاگی ما قلبماچقلب

نی نی خوشگل خاله ! فرا رسیدن نوروز رو به تو عزیز دل همه ی ما که بی صبرانه منتظر به دنیا اومدنت هستیم ، تبریک میگیم

از صمیم قلب آرزو میکنم به سلامتی به دنیای ما بیای و دل همه ی ما رو شاد کنی

اینروزا داره میگذره و ما بی صبرانه منتظر 3/خرداد/1393 هستیم ! روزی که قراره تو دل همه ی ما رو با اومدنت شاد کنی

آرزو میکنم آینده ای بسیار روشن ، پیش روو داشته باشی

پشتکار و همت و اراده ی قوی داشته باشی برای رقم زدن یک سرنوشت بسیار درخشان داشته باشی

امیدوارم  لحظه لحظه ی زندگیت سرشار از موفقیت و خوشبختی باشه

و اما دوستای عزیزم که به واسطه ی نی نی های خوشگل مون با هم آشنا شدیم

از صمیم قلب برای تک تک شما آرزوی خوشبختی و سعادت دارم

از خدا میخوام لحظه لحظه هاتون شاد و پرنشاط باشه

موفقیت هاتون زیاد باشه

و

غم از شما دور باشه

سال نو برای تک تک تون پر از اتفاقات خووب باشه

تعطیلات به همگی خوش بگذره

 

 

هفت سین ما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
8 فروردین 93 2:14
سلام عزیزم خوبید ممنونم از مهربونی ومحبت بی دریغی که درحقم دارید نازنینم ممنونم از ذعای قشنگ واحساسات پاکتون ممنونم ممنونم گلم خاله مهربون وعزیز متشکرم که با نظرات زیباتون باعث خرسندی وخوشحالیم میشید ولبخندی از رضایت بر لبم مینشانید لبخندی که چه خوب که دوست عزیزی چون شما دارم امیدوارم همیشه شاد وسلامت وخوشبخت باشید و نگاه پر مهر خدا همیشه بدرقه راهتون باشه
خاله شبنم
پاسخ
سلام از من من خوبم و خوشحالم که شما هم خووب هستین ، از داشتن دوست خوبی چون شما به خودم می بالم بسیااااار ممنونم بخاطر دعای قشنگی که برای من دارید