رویای گــلشـن

تو یه نی نی 5 هفته ای هستی ...

1392/8/21 21:35
نویسنده : خاله شبنم
211 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم مامانیت امروز طبق نظر خانوم دکتر ، رفته بود برای چکاپ و تعیین تاریخ سن توی کوشولو موشولو !

بعد از اینکه خانوم دکتر سونو کرده بود مامانیت رو ، گفته بود یه نی نی 5 هفته ای توی دلت هست ! هوووررررراااااا

عزیزم دلم میخواد زودتر به دنیای ما پا بذاری مامانیت از راه مطب دکتر اومد اینجا کلی هم خسته و کلافه بود !

منم تازه رسیده بودم و داشتم ناهار میخوردم اون موقع از عصر !

خلاصه اینکه مثلا خواستم مامانیت رو شاد کنم چون همیشه دستپخت من رو دوست داره مخصوصا اسپاگتی هایی که میپزم رو دوست داره ولی عزیزم همه چیز ناگهان به هم ریخت چون من نمیدونستم توی غذای زن باردار نباید آویشن بریزم مامان گلشنت هم با کلی ولع و اشتها اومد اسپاگتی رو بخوره که هنوز نخورده گفت توی این آویشن ریختی ؟! گفتم بله چطور که مامانیت گفت خطر سقط جنین داره و شام نخورد !

منم کلی از دست خودم دلخور شدم که چرا این قضیه رو نمیدونستم !

هر کاری هم من و خاله شیرین کردیم که از رستوران غذا بگیریم تا مامانیت گرسنه نمونه ، قبول نکرد که نکرد و منم شام نخوردم و خیلی ناراحتم از اینکه این اتفاق افتاد !!!

الان هم آماده شده و نشسته چون بابائیت داره میاد دنبالش ، حالا مامانیت میخواد با بابائیت امشب رو برن و رستوران شام بخورن

اینم از عکس 5 هفتگی تو که مثل یه نقطه می مونی زبان

 

 

5 هفتگی نی نی ریزه ی ما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بهار
23 آبان 92 11:12
سلام عزیزم ایشالا خواهر گلت هم به سلامتی دوران بارداریو طی کنه این ایام سوگ و عزا بر شما هم تسلیت باد ***************************** سلام بهار جان ، ممنونم عزیزم ، من و خواهرم هم تسلیت میگیم به شما
صفورا مامان آوا
25 آبان 92 7:44
به به مبااااااااااااااارکه هم نی نی در راه هم وبلاگ و همه چییییییییییی خییییییییییلی خوشحالم براتون به خواهرت بگو حتماً خودش هم تو وبلاگ بنویسه دست نوشته های مادر یه چیز دیگه اس فداااااااااااای تو خاله مهربون و با ذوق که از حالا به فکر خواهرزاده ات هسای
خاله شبنم
پاسخ
مرسیییییی صفوراااا جااان به روی چشمم حتما بهش میگم البته خودش گفته راجع به شام غریبان خودش میخواد مطلب بنویسه زنده باشیییییی دوست مهربون و خوش ذوق خودم آوا جان رو برام ببوس حتما حتما
توت فرنگی(مامان علیرضا)
27 آبان 92 17:36
سلام تا چشم به هم بزاری هفته ها زود می گذره می بینی نزدیکه زایمانه انشالله هر دوشون سلامت باشن همینطور شما خواهر خوب یا بهتر بگم خاله خیلی خوب نی نی
خاله شبنم
پاسخ
سلام دوست خوب خودم حال و احوال شما چطوره ؟! علیرضا خوبه ایشالا ؟! مرسیییی گلم از اینهمه لطف و محبت شما
رومینا
9 دی 92 17:42
خاله شبنم خوش به حال نی نی کوچولو که همچین خاله با ذوق و خوبی داره واییییییی خدای من اینجا نی نی یه نقطه هست . من لیکت کردم عزیزم
خاله شبنم
پاسخ
مرسیییی عزیزممم میبینی چه کوشولووو بودهههه منم الان لینکت می کنم عزیزممم