رویای گــلشـن

قلب کوچولوی تو ...

1392/8/13 20:09
نویسنده : خاله شبنم
164 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق کوشووولووی خالههه سلام نفسسسس خالهههماچ

 

 

امروز خبر بسییییااااار خووووبی دارم  هورا

عزیزممم نیم ساعت پیش مامانی گلشن توی مطب خانوم دکتر احتشام زاده بودن و دکتر تایید کردن که قلب کوشوولوی تو در حال تشکیل شدن هست ! خانوم دکتر به مامانیت گفته چون بسیار زود متوجه بارداریش شده واسه همین هنوز نمیتونه قطعی نظر بده که تو چند وقته توی دل مامانیت جا خوش کردی !!! ولی گفته همین رو بدون که یه قلب بسیااار کوچولو رو داری با خودت حمل میکنی

 

 

من واقعا آرزو دارم که یه قلب بسیار رئوف و بخشنده و قلبی گشاده داشته باشی بغل

 

 

ایشالا به حق همین روزای عزیز خدا یه انسان مهربون و مهربون و مهربون باشی و همه ی آدمای دنیا محو بخشندگی و مهربونی و بزرگی تو باشن و همه مثل من دوستت داشته باشن

  

آرزو دارم بزرگی رو یاد بگیری و بزرگواری رو یاد بدی و امیدوارم به زودی زووودددد بیای توی آغوش تک تک ما که بی صبرانه منتظر اومدنت هستیم فرشته کوچولوی ما لبخندماچ

 

عزیزم مامانیت تلفنی بهم گفت که عکس تو رو هم از خانوم دکتر گرفته و تاکید کرد که حتما بیام اینجا و مطلب بذارم که قلبت در حال تشکیله و امیدوارم بزودی ضربان قلبت رو بشنویم

 

بعدا که مامانتو دیدم و عکس رو گرفتم ازش ، میام این مطلبت رو هم با عکس تکمیل میکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)