رویای گــلشـن

مثل همیشه لطف خدا شامل حال ما شد ! ( اولین های امروز گلشید )

1393/3/10 18:46
نویسنده : خاله شبنم
406 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ... سلام ... سلاممم

گلشید نازنینم ، دختر مقاوم و پر قدرت ما ، خیلیییی خوشحالممم که تا حالا مقاومت کردی و داری به سمت بهبودی پیش میری

دوستان نازنینم ، از همه تون کمال قدردانی رو دارم که توی این روزا و لحظات سخت و دلگیر و وحشتناک ، با دعاهای خیرتون ما رو همراهی کردین و بهمون تسلی میدادین

خبرهای خووبی دارم که یکی یکی اینجا بازگو میکنم

اول از همه اینکه امروز صبح حدود ساعت 9 بود که گلشن باهام تماس گرفت و با صدای لرزان و گریه آلوود و خنده که اون لحظه واقعا نمیدونستم توی چه شرایطی هست و چه اتفاقی افتاده ، بهم گفت که شبنمممم شبنمممم گلشید داره بدون اکسیژن و بدون هیچگونه کمکی ، داره خودش نفس میکشه !!!

وااای خدااا باورم نمیشد که !!! فقط من گریه میکردم و گلشن از پشت خط گریه میکرد و من تند تند میگفتم یا خدا ازت ممنونیمم

خداایااا شکرت

گریه م بند نمیومد که !

این در حالی بوود که داشتیم مقدمات سفر گلشید رو به تهران آماده میکردیم چون ساعت 13:40 به سمت تهران پرواز داشتن

ولیییی متاسفانه تیمی که قرار بود گلشید قشنگمون رو توی این پرواز همراهی کنن ، مورد تایید پزشک ایران ایر واقع نشد و پرواز رو از دست دادن !

البته اینم بگم که تا یکساعت مونده به پرواز شدیدا در تلاش بودیم که یه پرستار دیگه پیدا کنیم بلکه به پرواز برسن اما نشد که نشد !

جا داره همینجا از دوستان خیلی خوبمون که واقعا توی این لحظات مثل یه عضوی از خانواده ی ما ، دلسوزانه در حال پیگیری و تلاش برای پیدا کردن پرستار بودن ، چه از اهواز چه از تهران ، مراتب قدردانی رو به جای بیارم . از آقای عطائی عزیز و از آقای میربد عزیز و همینطور از آقای صبوری بزرگوار سپاسگزارم که سنگ تموم گذاشتن

به هر حال به یاری خدا پرواز امروز رو از دست دادن ولی به یاری خدا فردا شب گلشن و همسرش و گلشید کوچولوی عزیزمون ، عازم تهران هستن

حالا نکته ی دیگه هم اینجاست که فردا صبح گلشید رو از بیمارستان اهواز مرخص میکنن ولی باباش میگه بذاریم توی بیمارستان بمونه که خیال مون راحت باشه و از طرف دیگه گلشن میگه دوست دارم قبل از اینکه ببریمش تهران ، ببریمش خونه ی خودمون بعد بریم تهران ! حالا تا فردا ببینیم چی پیش میاد !

خبر خووب بعدی که براتون دارم اینه که قبل از ظهر بوود که توی یکی از تماسهایی که با گلشن با هم داشتیم ، یهو گفت خاله شبنممم من امروز شیر خوردممم !!!

پروردگارا باورم نمیشد این یکی خبر رو !

از خوشحالی روی پاهام بند نبودم !

فقط میگفتم خدایا شکرت ! خدایا قربون محبتت ! خدایا ازت ممنونم از اینهمه لطف و بزرگیت

توی این یازده روز فقط یک بار به گلشید شیر داده بودن اونم شیر خشک ! که متاسفانه چون حالش خووب نبود ، دکتر گفته بود تا اطلاع ثانوی بهش شیر داده نشه و اطلاع ثانوی امروز بود که دکتر دستور داده بود بهش هر سه ساعت یکبار 10 میلی شیر داده بشه

دفعه ی قبلی از طریق لوله ای که به معده ش وصل بود بهش شیر داده بودن و این بار از طریق سرنگ

گلشن میگفت نمیدونی چطوری با سر و صدا شیر رو میخورد و مزه مزه میکرد !

خدا رو شکر با اینکه توی این مدت گلشن به علت شرایط جسمانی گلشید ، نتونسته بود از شیر خودش بهش بده ، ولی هنوز شیرش قطع نشده و گلشن گفت یه ذره یه ذره تونستم شیرم رو بگیرم تا بتونیم بهش شیر خودم رو بدیم ! ولی با اینحال از طرف بیمارستان بهش گفتن که شیر خشک هم باید بهش داده بشه !

حالا خوشبختانه گلشید شیر اول مادرش رو تونست بخوره ! که اینم کلی جای شکرگزاری داره !

گلشن دیگه امروز سر از پا نمی شناخت ! صبح زود بهم گفته بود از شدت استرس تا صبح توی خونه راه میرفته و خواب به چشم ندیده ! ولی امروز از این اتفاق ها به قدری هیجان زده شده بود که میخواد تا آخر شب توی بیمارستان بمونه و به گلشید شیر بده !

یه کار دیگه هم که امروز انجام داده بود این بوود که خودش برای اولین بار پوشک گلشید رو تعویض کرده بود !

برام تعریف کرد که وقتی وارد بخش شدم ، پرستار بهم گفت اومدی بمونی و گلشن هم تایید کرده ، پرستار هم بهش گفته بود پس بیا پوشک بچت رو عوض کن ! گلشن برام گفت که اولش میترسیده ! ولی در نهایت با موفقیت تونسته از پس این کار هم بربیاد

اینم از روز خووبی که پشت سر گذاشتیم

دوستای خووب و دوست داشتنی من ! از همه تون ممنونم که با دعاهای خیرتون ما رو همراهی کردین ! بازم ازتون التماس دعا دارم

خدایا به خاطر اینهمه بخشندگی و بزرگواریت تو رو شکر می گویم

از اینکه خواهرم رو دوباره امید به زندگی دادی ازت ممنونم

از اینکه یه بار دیگه در اوج نا امیدی ما ،

بهمون یادآوری کردی که مثل همیشه با ما هستی و هوامون رو داری ازت ممنونم

خدایا خیلی بزرگی ! قربون اینهمه بزرگیت بشم

مرسی تنهامون نمیذاری

 

پسندها (9)

نظرات (14)

پریسا
10 خرداد 93 20:19
سلامممممم خالللههه شبنم مبارکههههههههه خدا رو شکررررر میدونی از خوشحالی مو هام سیخ شد و هم گریه ام گرفتتتت بببین چطوری حق طبیعیه یه مادر براش ارزو شدههههه خدای من احه این چه بیمارستانیههههه من جای گلشن بودم خیلی دوست داشتم زودی بچه ام رو ببرم خونه ولی خب حرف باباشم درسته ولی بهت قولللل میدم خاله شبنم حالا که دختر طلا مامانش بهش دست زد و بغلش کرد اگه روز به روز بهتر نشدددد هر چی میخواری به من بگووو بغل مامان وقتی مریضی معجزه میکنه همه مون تجربه اش کردیممممم از نظر علمی هم ثابت شده اگه بردینش خونه به روش کانگورو ببرینش واییییییی من خیلیییی وشحالم خالهههه امید وارم این اولینهایییی زیبا بیشتر بشه و انقدرررررر تکراار بشهههههههههه که دیگه بشه خاطرات روز مرههههههه شون ببخشید اشک نمیذاره ببینم چی نوشتم عط املایی هامو ببخشید
خاله شبنم
پاسخ
الهی فدات بشم پریسا جاااانمممم که اینقدر با محبت هستی نسبت به ما راستش رو بخوای باباش میگه نگهش داریم توی بیمارستان تا شب راه به راه ببریمش فرودگاه ! از بس ترس توی جونمون افتاده ! از صمیم قلب آرزو می کنم همین دعاها و آرزوهای قشنگی که برای ما داری ، برای خودت به بهترین نحو ممکن محقق بشه و رویاهای قشنگت به واقعیت بپیونده ! قربون تو دوست با محبت خودم بشم از اینکه اینقدر دلسوزانه و خواهرانه کنار ما هستی ، ازت ممنونم پریسای نازم
مامان هدي
10 خرداد 93 21:15
انشالله كه همش خوشي باشه به حق پنج تن. از خدا مي خوام هر چه زودتر حالش خوب خوب بشه و بياد از وسايل قشنگش استفاده كنه انشالله
خاله شبنم
پاسخ
الهی آمین یا رب العالمین ممنونم از دعای خیری که در حق ما داری دوست خوبم
مامان عرفان
10 خرداد 93 23:35
عزیزم خیلی خوشحالم کردی. فردا که ولادت امام حسین هستش عیدی خوبی گرفتین. مبارکه گلم
خاله شبنم
پاسخ
وای عزیزممم نمیدونستم مناسبت فردا رو ! الهی که به حق این روزهای خجسته ، دل همه ی آدما سراسر شادی بشه ممنونم از اینکه تنهامون نمیذاری دوست خووبم فدای شما
مامان مهنا
11 خرداد 93 1:12
اين بهترين خبري بود كه تو اين مدت شنيدم عزيزم به حق اين ماه عزيز كه گلشيد جون حالش خوب ميشه
خاله شبنم
پاسخ
فدای مهربونیات دوست خوبم فکر کنم تا حالا دیگه دخملت رو به بغل گرفته باشی عزیزم برات آرزوی بهترینها رو دارم روزگارت به بهترین نحو ممکن بر وفق مرادت باشه
نیلوفر
11 خرداد 93 1:48
سلاااااااااااااااااااام به روی ماهت خدارو شکررررررررررر خیلی خوشحاالم شبنم جوووووون ایشالله به آبروی امام حسین این خوشی ها ادامه داشته باشه براتون ایشالله مهربونی خدا همچنان شامل حالتون بشه و یه عیدی توپ از خدا بگیرید
خاله شبنم
پاسخ
نیلوفر عزیزم مرسییی از این همه مهربونیت دوست خووبم ایشالا خدا به بهترین آرزوهات برسونتت دوستت دارم دوست خوبم
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
11 خرداد 93 3:41
سلام عزیزم وای که با خوندن این پست چشمام خیس اشک شد الهی به بزرگی همین روزا گلشید کوچولوی نازمون زود زود باخبای خوب وخوش میاد ووارد خونه عشقش میشه خونه ای که پر شده از محبتا ومهربونیای مادر وخاله های عزیزش مامان گلشن عزیز خدا بزرگه وبه بزرگی دل شما هم نگاه میکنه و امیدوارم بهترینها در انتظارت باشه دوستون دارم وهمیشه بیادتونم گلشید عزیزم برا دعا میکنم فرشته نازم
خاله شبنم
پاسخ
مینای نازم فدات بشم عزیزم ، ممنونم از دعای خیرت دوست خووبم گلشن مون خیلیییی مظلوم و ساده دله ! دوست ندارم ناراحتیش رو ببینم مرسی از تو دوست خووبم
رومینا
11 خرداد 93 8:48
سلاااااااااااااااااااااااااااام شبنم عزیزم . خیلییییییییییییییییییییی خوشحالم که دارم شادیتون رو میبینم . خدایااااااااااااااااا شکرت . خدایا شکرت . امیدوارم که عملش هم با موفقیت پیش میره . . شبنم جون باورت نمیشه خیلییییییییییییییییییی خوشحالم کردی.
خاله شبنم
پاسخ
رومینای قشنگم فدای مهربونیات دوست خووبم آرزو می کنم همیشه و لحظه به لحظه هات سراسر خوشحالی باشه شاهزاده کوچولومون رو از طرف من ببوس
هانیتا
11 خرداد 93 11:29
انشاالله گلشید جون صحیح و سلامت تو بغل مامان باباش بزرگ میشه.عزیزم مارو بی خبر نزاری.یه عکس از این خوشگله بزار ببینیمش
خاله شبنم
پاسخ
ایشالا مرسی از دعای خیرتون دوست خووبم ایشالا دخملی خووب خووب که شد ، عکس هم میذارم حتما
زهرا
11 خرداد 93 12:24
واقعا براتون خیلی خوشحالم شبنم جون ایشالا که همه چیز به خیر و خوبی می گذره و گلشید عسل هم خوب خوب می شششششه ایشالا
خاله شبنم
پاسخ
زهــرا جااان عزیزممم ایشالا خدا همیشه بهت خوشحالی بده مرسی که با ما هستی عزیز دلمم ممنونم از دعای خیرت دوست خووبم
مامان آیهان
11 خرداد 93 21:14
عزیزم خداروهزارمرتبه شکر.حتما نماز شکر به جا بیارید من این چندروز که بابام پیبشم بود برده بودیمش شهرستان خونه نبودیم اما همشنگران حال گلشیدم بودم الان که رسیدیم خونه اول اومدم سراغ وب گلشیدجونم واسه خبرتازه
خاله شبنم
پاسخ
سلام دوست همشهری من الهی قربونت بشم که اینقدر با محبت هستی نسبت به ما به لطف خدا و دعاهای دوستای خووبمون ، ایشالا گلشید به زودی به جمع خانواده می پیونده پسر کوچولوی نازم رو از طرف من ماچش کن عزیزم
بابای مهرسا
12 خرداد 93 9:11
خیلی خوشحال شدم به نظر من اینا همش امتحانه که ما قدر داشته هامونو بدونیم شبنم خانم ایشالا گلشید این دختر بختیاری صحیح و سالم برمیگرده
خاله شبنم
پاسخ
خدا ایشالا همیشه بهتون خوشحالی بده امتحان خیلی سختی رو داریم پشت سر میگذاریم شیر دختر بختیاری مون
مهربوون
12 خرداد 93 10:11
ایشالا که همه چیز به خوشی تموم میشه این روزای بد هم میگذره الهی . واای چه خبر خوشحال کننده ای خواست خدا بوده که پروازشون عقب بیفته که با شرایط بهتری برن ایشالا که هرچی زودتر حال کوچولوتون خوب میشه
خاله شبنم
پاسخ
ممنونم ، ایشالا مرسیی از دعاهای خیرتون دوست خووبم
مامان ثمین سادات
12 خرداد 93 19:00
عزیزم سلام چه خبر دل نگرانیم منتظر خبرای خوب خوبم ودعا میکنم
خاله شبنم
پاسخ
مینای عزیزم سلام فدات ، راستش با اینکه اینروزا شدیدا گرفتاری کاری دارم ، ولی سعی میکنم تا جاییکه برام مقدوره زوود زوود بنویسم ! هر چند که گاهی اوقات خستگی از پا درمیاره من رو ! فدای مهربونیات دوست خوبم مرسیی از دعاهای خیرت سیده کوچولومون رو از طرف من ماچش کن التماس دعا دوست بی آلایشم
بهار
29 خرداد 93 9:57
سلام شبنم جون من خیلی وقته میومدم سر بزنم قدم گلشید نازم مبارک ولی عنوان پستارو که خوندم نگران شدم و چون رمز دار بود نتونستم بفهمم چی شده .. ولی امیدوارم خیلی زود بهترین اتفاقا و خوشایندترینشون براتون رقم بخوره و گلشید جونم هیچ مشکلی نداشته باشه .. آمین