رویای گــلشـن

اولین باری که مامانیت بغلت کرد

1393/3/6 23:22
نویسنده : خاله شبنم
442 بازدید
اشتراک گذاری

گلشید قشنگم سلام

امروز مامانیت و بابات و عمه مژگانت دنبال کارهای اعزامت به تهران بودن

سرکار بودم که مامانیت تماس گرفت باهام و گفت شبنمممم برای اولین بااار بچه ام رو بغل کردممم !!!

چه حس قشنگی بهش دست داده بود

گفتم چطور شد که برام تعریف کرد گفت توی بخش بودم که میخواستن ملافه ی تخت گلشید رو عوض کنن ، گفت کارگر بخش بهم گفت شما بچه رو بغل کن تا من ملافه ش رو عوض کنم !

گلشن برام گفت : اولش می ترسیدم بغلش کنم ! مامانیت ترسیده بود که مبادا آنژوکت و سرم ها ازت قطع بشه !

ولی گفت نمیدونی چقدررر نرممم بود ! گفت که خیلییی آروممم به خودم نزدیکش کردم !

گلشید جونم ! مامانیت بغلت کرده بود ، به خودش نزدیکت کرده بود ، بووت کرده بوود !

من میتونم این حسش رو درک کنم

از خدا می خوام این حسش رو براش تا سالیان ساااال نگه داره

وقتی میخوای شیر بخوری به امید خدا بغلت می کنه

وقتی بزرگ میشی میخوای بری مدرسه ، بازم بغلت می کنه

ایشالا دانشگاه رفتنت رو که می بینه بغلت می کنه

وای خدا ! هر کدوم از این بغل ها یه حس خاص و قشنگ داره !

ایشالا این احساسات مادر و دختریه تو و مامانیت تا سالیان سال پایدار باشه

براتون آرزوهای قشنگ و خووب می کنم دختر قشنگ ما
 

پسندها (8)

نظرات (10)

پریسا
6 خرداد 93 23:52
'گلشید ناز نازی یه بغلم به من بدهکارهههههه از بس با این نوشته گریه کردم فکرکنم روزی که دیگه خبر بدی خطر کاملا رفع شده من اروم بشممممم انشاالللهه حالش خوب میشه انوقت من سالهای سال فرصت دارم ببینمش و بغلش کنم خاله شبنم چند روز مونده این روزهای سخت تموم بشه انشااللله ؟؟؟؟؟ راستی از طرف من به گگلشن جون بگووو نوزادا خییییللللللییییی بیشتر از اون چیزی که ما فکر میکنیم قوی تر هستن خدا خودش کمکمونکنه ما گلشیدو صحیح و سالم ازش میخوایم
خاله شبنم
پاسخ
پریسا جوون خیلی داغونمم به خدا کامنتت رو که دیدم یه ذره انرژی گرفتم ازت از اینکه دوست خوبی مثل تو دارم ، به خودم می بالم خیلی ممنونم از دعاهای خیری که در حق گلشید داری دوست خووبم فدای مهربونی هات بشم من
مامانی هیما
7 خرداد 93 8:11
واااااااااااااای عزیزززم چی میکشی فدات شم انشااله هر چه زودتر خوب میشه گلشید جون براش صلوات نذر کردم هر چه زودتر خوب بشه
خاله شبنم
پاسخ
مرسی عزیزم از دعای خیرت فدای مهربونی هات
رومینا
7 خرداد 93 16:40
خدایییییییییییییی من . باور کن دلم یه جوری شد . خیلی حس قشنگی هست . عزیز دلم گلشید جونم مامان و بابا و خاله جونی ها و من خیلیییییییییییییی دوستت داریم . زودی خوب شووووووووووو و ما روووووووووووو خوشحال کن . . شبنم جونم بهترین و نمونه ترین خالهههه دنیایییییییییییییی
خاله شبنم
پاسخ
رومینا عزیزم فکرشو کن ! گلشن هم این تجربه رو به دست آورد و امیدوارم که سالیان سال این حس رو با گلشید داشته باشه فدای مهربونی هات بشم من رادوین نازم رو ببوس از طرف و همچنین تولدش رو هم تبریک میگم
مامان عرفان
8 خرداد 93 0:28
سلام عزيزم انشالله دخترت به صحت و سلامت بدون سرم و انژيوكت مياد بغلت و از شيره وجودت سيراب ميشه و با شيرت بزرگ ميشه. الهي امين.موقع شير دادن به عرفانم دعات مي كنم. انشالله هيچ طوريش نيست
خاله شبنم
پاسخ
سلام عزیزم ، ممنون از لطف شما ممنون از دعای خیرتون ، خیلیی ممنونم از محبت تون
مامان عرفان
8 خرداد 93 0:30
عزيزم ميشه بهم رمز بدين. مشتاقم بدونم چه اتفاقاتي افتاده روزاي اول زايمان
خاله شبنم
پاسخ
سلام عزیزم راستش رمز اون مطالب رو به کسی ندادم ولی ایشالا گلشید قشنگم که خووب شد ، همه ی مطالب رو باز می کنم رمز مطالب دوستان رو براتون خصوصی میذارم
مامان آیهان
8 خرداد 93 14:19
سلام شبنم جون گلشید جونم کی قراره به تهران عازم شه توروخدا خودت بهم خبر بده هر روز تا لپ تابو روشن میکنم اول میام وبلاگ گلشید ببینم خبرتازه ای هست یا نه
خاله شبنم
پاسخ
سلام عزیزم راستش دیروز همش درگیر پیدا کردن پزشک و پرستار خصوصی برای یکساعت پرواز گلشید بودیم ! بالاخره بعد از ظهر روز شنبه 10/ خرداد عازم تهران میشن و گلشید هم مستقیم به بیمارستان انتقال داده میشه ! فدای تو دوست خوبم بشم من امیدوارم من لایق این همه محبت شما باشم
ریما مامان آیسا
10 خرداد 93 16:39
سلام وبت عالیه
خاله شبنم
پاسخ
سلام ، ممنونم شما لطف دارید من هر چی سعی کردم نتونستم وارد وبلاگ شما بشم ! آدرسی که دادید اشکال داشت فکر کنم
مهربوون
12 خرداد 93 10:05
سلام عزیزم خیلی ناراحت سدم این رو خوندم ایشالا هرچی زودتر خوب میشه ما هم براش دعا میکنیم
خاله شبنم
پاسخ
سلام از من سپاسگزارم از محبت شما دوست بزرگوار ممنونم از دعاهای خیرتون خدا ایشالا همیشه بهتون شادی و سلامتی رو ارزونی کنه
سمین
4 تیر 93 16:59
سلام دوست عزیز اگه منو قابل دونستید برای دوستی ممنون میشم رمزو داشته باشم.من با اجازه لینکتون میکنم
مامانه پرهام
10 تیر 93 13:56
سلام عزیزم از طریق یکی از وبها متوجه ناراحتی عزیز دلتون شدم امیدوارم به حق این روزهای ماه مبارک دختر کوچولوتون خوب بشه.اگه دوست دارین رمز مطالبتونو بدین تا جویای احوال دختر نازتون باشم.با اجازه لینک شدین