رویای گــلشـن

رویای ما به واقعیت می پیوندد ...

1392/8/8 22:25
نویسنده : خاله شبنم
118 بازدید
اشتراک گذاری

من بســیــاررررر خوشحالم !!! هورا

این تاریخ رو خوووب به خاطر خواهم سپرد : 8 / آبان / 1392

 

امروز صبح وقتی از خواب بیدار شدم خدایم به لبخندم ، لبخند زد قلب

ولی نمیدونستم چرا !خنثی

امروز راستش زیاد حس و حال کار کردن نداشتم !

تا اینکه ساعت 11:41 بود که مامانیت تماس گرفت روی خط موبایلم

با گریه و خنده ( البته من بیشتر گریه رو حس میکردم ) هی به من یه چیزی رو میخواست بگه !

و اون این بود که :

باردار هست ...

باورش برام سخت بود

هیجان زده بودیم ! هم من هم مامانیت

اون گریه میکرد و منم گریه میکردم

اون میخندید و من هنوز گریه میکردم

بخاطر لطف خدا ...

قرار شد مامانیت امروز پیش خانوم دکتر نوبت بگیره و معاینه بشه

خانوم دکتر گفته مامانیت باید سونو بشه و تحت مراقبت قرار بگیره

الان هم منتظر نشسته تا نوبتش بشه و بره داخل اتاق دکتر ( همین حالا تلفنی باهاش صحبت کردم نیشخند )

منم که طبق معمول آخر هفته ها ، به همراه نگاری میرم خونه ی شما هورا

شب میام و این مطلب رو حتما برات کامل میکنم چون میخوام همه چیز تمام و کمال باشه


پی نوشت

نی نی خوشگلی مامانیت گفت اینو حتما بگم که :

امروز سالروز عقد مامان گلشن و بابا مهردادت بوده !

و یه چیز دیگه هم که خودم خواستم بگم این که اولین بارون پاییزی اهواز ، یک روز بعد از اینکه متوجه شدیم خدا هدیه ی بسیار ارزشمند و گرانبهایی چون تو رو به ما داده ، باریدن گرفت که باید بگم امسال یه خورده زودتر از سال گذشته این اتفاق افتاد و من به فال نیک میگیرم این قضیه رو !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

توت فرنگی(مامان علیرضا)
9 آبان 92 18:10
الهی عزیزم
انشالله خدا شما خواهر های خوب رو برای همدیگه حفظ کنه
الهی آمین
انشالله نی نی کوچولومون هم به سلامتی به دنیا بیاد

فدات دوست خوبم ، مرسی شماااااا و همچنین برای شما هم من این آرزو رو دارم ، یه عالمههه بوووس و گل واسه شما از طرف من و خواهرم
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
29 آبان 92 23:27
عزیزم تمام مطالب وبتون خوندم انشاه این نی نی ناز ودوست داشتنی بسلامتی بدنیا میاد وشاد ی ولبخند به خانواده شما به ارمغان میاره الهی آمین عزیزم مامانی مهربون نگران نباش خداوند انشاله یه فرشته نازنین بهت هدیه میده
خاله شبنم
پاسخ
مرسی عزیزم که اینقدر لطف داری بخدا خیلی استرس دارم . برام دعا کنین که انشالا بچه م سالم و صحیح باشه