رویای گــلشـن

لباسها و وسایل گلشید جان

1393/2/15 1:22
نویسنده : خاله شبنم
207 بازدید
اشتراک گذاری

گلشید خاله سلام

عزیزم روز جمعه کلی کار انجام دادیم

توی تاپیک قبلی چند تا عکس از مامانیت توی این مقطع از بارداریش گذاشتم

اینروزا مامانیت بخاطر بیمارستان رفتن های مکرر و سونوگرافی و معاینات مکرر خیلییی کسل و خسته ست

ایشالا وقتی تو به آغوش بیای ، تمام این لحظات و خستگی ها رو فراموش میکنه ! من مطمئنم

عزیزم یه سری از لباسهایی که تهیه کردیم واست رو عکساهاش رو آماده کردم که برات بذارم

این تاپ و شورت خوشگل رو عمو یاور زحمت کشیدن و جداگانه به همراه یه پیراهن خیلییی شیک و خوشگل روی سیسمونی تو گذاشتن که حالا دقت کردم یادم رفته از پیراهنت عکس بندازم ولی قول میدم حتما اینکارو کنم

 

تاپ و شورت عینکی تک

 

عکس زیر ، یکی از سری های سیسمونی تو هست که در دو سایز تهیه کردیم

 

سیسمونی سری 1

 

اینم یه سری دیگه از سیسمونی تو که من عاشقش هستم !

فدات بشه خاله وقتی اینا رو میپوشی ! بوس

حدس میزنم بزرگ تر که بشی ، پاپیون لباست رو به دهن بگیری !!! حسود

 

سیسمونی سری 2

 

البته این سری بالایی ، کامل هست ولی حالا که دارم عکس ها رو میذارم می بینم که از همه ی لباسها عکس ننداختم خطا

سیسمونی سری 3

3-1

3-2

3-3

3-4

سری 4

 

پسندها (2)

نظرات (16)

بابای مهرسا
15 اردیبهشت 93 11:45
خیلی خوشگل و نازن ایشالا به سلامتی تنش کنه نی نی کوچولو
خاله شبنم
پاسخ
مرسییی از شما بابای مهرسا ی عزیز
مامان مهنا
15 اردیبهشت 93 12:32
چه لباساي خوشملي گلشيد جون تو اين لباسا ماه ميشه
خاله شبنم
پاسخ
نمیدونین چه ذوقی داشتیم از دیدن و چیدن شون ! خود گلشن اون شب که لباسها رو براش بردم ، فکر کنم حداقل 5-4 باااار درآورد و تک تک شون رو نگاه کرد و دوباره تا میزد و میذاشت سرجاشون !!!
مامان آیهان
15 اردیبهشت 93 12:34
وووووش بخورمت الهی چه لباسای نازی قربونت برم
خاله شبنم
پاسخ
فدات عزیزممم
رومینا
15 اردیبهشت 93 13:42
واییییییییییییی خدای من چه لباسهای نازی دخترهاااااااااااااا خیلی ناز دارن گلشید جونم بدون که دوستای مامانیت همه بی صبرانه منتظرن تا تو فرشته کوجولو زمینی بشی. راستی من رمز پست قبلی رو نداشتم اگه دوست داشتی به من هم رمز بدید. راستی من یه پیشنهاد داشتم وقتی که گلشید جون دنیا اومد یه متن اس مس اماده بکنید برای کل فامیل و دوست ارسال کنید. من برای رادوین فرستادم متنش رو برو تو خصوصی برات می نویسم.
خاله شبنم
پاسخ
رومینای عزیزمممم می بینی چه لباسایی برای گلشید جوونی خریدیمممم فکرشووو بکن یه نی نی توپول مپل خوشگلی هم باشه و این لباسا رو هم بکنیم تنش و هی فشارشششش بدیم و بچلونیمش عاشققققق نی نی ها هستم مخصوصا دخترها رومینا جوونم متن خیلی قشنگی برام فرستادی ! ایده ی بسییییااااار عالییی ای پیشنهاد دادی که حتما اینکارو انجام میدیم لطفت رو هیچوقت فراموش نمی کنم دوست خوش قلب من
پریسا
15 اردیبهشت 93 18:52
سلام خاله شبنممم وایییی چه لباسهایییی بی صبرانه منتظر روزی هستم که عکس گلیشید جونو تو این لباسها ببینممممم انشاالللهههه خصوصی: خاله شبنم من توی یه نظر خصوصی ازتون اجازه خواسته بودم لینکتون کنم ولی شما جواب ندادین منم فکر کردم شاید راضی نیستین دیگه چیزی نگفتم الانم با افتخار لینک شدین وممنون بابت رمز
خاله شبنم
پاسخ
پریسا جونم سلام عزیزم مرسی از دعای خیری که برای گلشید جون مون داری عزیزممم راستش پریسا جوون اصلا پیامی دریافت نکردم از شما واسه لینک شدن ! خدا شاهده با افتخار و با کمال میل اینکار رو انجام میدادم ، من چون هر سری میخواستم وبلاگت رو چک کنم ببینم خبر جدید چی داری ، می بایست می گشتم از توی کامنت ها پیدات میکردم ! واسه همین خودم گفتم پیشنهاد لینک کردن رو بدم ممنون دوست خوب و مهربونم
مامان الناز
15 اردیبهشت 93 23:08
مباركه ايشالاه به سلامتي استفاده كني گلشيد كوچولو
خاله شبنم
پاسخ
مرسییی عزیزممم النازی جونم رو از طرف من ماچش کن هزار هزار تاااا
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
16 اردیبهشت 93 2:22
سلام عزیزم خوبی نازنینم وای چقدر خوش سلیقه خیلی خیلی زیبا هستن انشاله بسلامتی تنش کنه این دختر نازمون
خاله شبنم
پاسخ
سلام مینای زیبا و پر از احساسات قشنگ و مهربون مرسیییی عزیزم چشمات قشنگ می بینه ممنونم از دعای خیرت سیده کوچولوی خوشگلم رو از طرف من ببوسشششش محکمممم لطفا
پریسا پ
16 اردیبهشت 93 17:07
خاله شبنم جون من ناراحت نشدممنتظر عکس بقیه وسایلها واتاق گلشید هم هستماااا
خاله شبنم
پاسخ
ناراحت واسه چی عزیزم ؟! به امید خدا میام بقیه رو هم میذارم
مامان آیهان
17 اردیبهشت 93 0:00
سلام خاله شبنم جون خوبی؟ از مامان گلشن و گلشید جونم چه خبر؟ خوبن؟ دکتر چیمیگه کی زایمان میکنن انشالله .مامنتظریم این فرشته روزودببینیم. نگران هستم منو بی خبرنذار عزیزم. چند سری سر میزنم نیستی زود بیا بقیه عکسهای اتاق گلشید جونم رو هم بذار
خاله شبنم
پاسخ
سلام عزیزم قربونت من بد نیستم ! شما خوبی ؟ آیهان جونم چطوره ؟ والا گلشن سرماخورده شدید ! دیروز با هزار گرفتاری و خستگی که داشتم ، از این سر شهر رفتیم اون سر شهر خونه گلشن اینا که سری بهش زده باشیم ، یه سوپ خوشمزه مخصوص سرآشپز ( خودم ) هم براش بردیم در عوض اونم ما رو به سالاد اولویه دعوت کرد ! دیروز بود که سونو داد دوباره و چک شد ! تکوناش هم حس میشه ، اما با اینحال گلشن تحت مراقبت شدید هست و باید هر 3 روز یکبار سونو بده و نوار قلب جنین هم گرفته بشه عزیزم خیلیی خیلییی ممنونم که به یاد ما هستی و امیدوارم هر چه زودتر با دعای خیر شما و به لطف پروردگار ، گلشن هم گلشیدش رو به آغوش بگیره در مورد مابقی عکسا هم باید بگم که معمولا آخر هفته ها رو به تکمیل مقدمات آمدن گلشید اختصاص میدیم که ایشالا مابقی رو هم میام میذارم ، باید بگم که با یه خاله ی بسیااار تنبل طرف هستید
مامان علی کوچولو
17 اردیبهشت 93 11:30
چه لباسای خوشگلی ,انشالله که نی نی سر موقع به دنیا بیاد و این لباسای خوشمل و بپوشه و ما ببینیمش و کیف کنیم
خاله شبنم
پاسخ
چشماتون خوشگل می بینه ، مرسی از دعای خیرتون منم برای علی کوچولوی شما و خودتون آرزوی سلامتی و تندرستی دارم
مامان عالمه
17 اردیبهشت 93 15:50
مبارکت باشه عزیزم.به وبلاگ ما هم سر بزن
خاله شبنم
پاسخ
مرسی دوست بزرگوار چشم حتما میام
سحرمامی آرتین
17 اردیبهشت 93 16:17
?♥Azizam ba artin mn dost meshe♥ ♡Ba veb ma hm sar bazanen ♡ ba salamate zauman konen. ..
مامان آیهان
17 اردیبهشت 93 18:45
دستت درد نکنه خاله ی مهربون داره کم کم حسودیم میشه. انشالله که تن هردوشون سالم باشه. راستی گلشن جون الان تو چند هفتس؟
خاله شبنم
پاسخ
خواهش می کنم انجام وظیفه ست با عشق اینکارا رو انجام میدم مرسی از دعای خیرتون فکر کنم گلشن الان 33 هفته رو پشت سر گذاشته یا شروع کرده ! عددش 33 هست اما نمیدونم شروعش هست یا پایانش
مامان آیهان
17 اردیبهشت 93 18:46
.ღ♥ღ ..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ ...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ .......................ღ♥ღ ...........ღ♥ღ...ღ♥ღ ...........ღ♥ღ ...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ ...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ ....................................................ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..............................@@................ღ♥ღ ..............................@@...............ღ♥ღ
مامي جوجو
19 اردیبهشت 93 23:47
ااااااااااااااي جان چه لباس هاي خوشگلي. مباركش باشه انشالله،‌به سلامتي از همشون استفاده كنه. خدا اين خاله مهربون رو هم براش حفظ كنه كه اين همه زحمت مي كشه. راستي خاله جون رمز پست قبل رو من نداااااااااااارم كه
خاله شبنم
پاسخ
سلام مرسییی چشماتون قشنگ می بینه ، ممنون از دعای خیرتون ، ایشالا نی نی شما هم به زودی به دنیا میاد و دل شما و بابائیش و بقیه خانواده رو شاد شاد می کنه منم رمز پستای شما رو ندارمممم که
صفورا مامان آوا
21 اردیبهشت 93 9:30
به به مبارکش باشه
خاله شبنم
پاسخ
فدات صفورا جونم آوا جانی رو ماچش کن از طرف من