رویای گــلشـن

روز زن و روز مادر مبارک

1393/2/5 13:13
نویسنده : خاله شبنم
153 بازدید
اشتراک گذاری

مادر یعنی ایثار ...

مادر یعنی مهربانی ...

مادر یعنی فداکاری ...

مادر یعنی عشق ...

مادر یعنی تمام احساسات زیبای دنیا را داشتن ...

گلشید عزیزم ! خیلی دیر اومدم برای این تاپیک به دلیل مشغله ی زیاد و بعد از اون هم سرماخوردگی شدید

ولی اومدم برات بگم که روز یکشنبه 31 / فروردین / 1393 ، روز ولادت حضرت فاطمه (س) ، روز مادر بوود

اومدم برات بگم مامان گلشن رو به معنای واقعی یه مادر سراسر عشق و مهربانی دیدم توی این مدت !

از روز اولی که مطلع شد تو به خواست پروردگار بزرگ مون ، در وجودش هستی و رشد و پرورش می یابی ، اشک و عشق و تمام نگرانی های دنیا رو داشت !

چه لحظه هایی که بخاطر اینکه نمیدونست تو سالم هستی یا نه و به حیات خودت در درونش ، ادامه میدی ، براش سراسر نگرانی و استرس و پر دغدغه گذشت !

چه لحظه هایی که ما بخاطر اینهمه استرس مامان گلشن تو ، نگرانی ها که سپری کردیم ! نگران سلامت جسمی خودش و تو و صد البته نگران سلامت روحی اون !

بیشتر مواقع کار من و خاله شیرین این شده بود که باهاش صحبت کنیم که اینقدر به فکر اتفاقات و حوادث تلخ نباشه و کاریش هم نمی تونستیم بکنیم !

چون یه خاطره ی بسیار تاسف بار و غم انگیز رو پشت سر گذاشته بود !

یه بار که داشتم به تو فکر میکردم ، با خودم گفتم ایکاش فرزند اول مامان و بابات ، اون اتفاق براش نمی افتاد و تو به سلامتی و با هزاران برابر دل خوشی ، پا به دنیای ما میگذاشتی ! هر چند که اینو باید بهت بگم از نظر ما ، تو فرشته ی کوچولوی ما ، از جانب خداوند اومدی برای شادی و شعف تک تک ما و عشق رو دوباره به دل همه مون و بیشتر از همه مامان گلشنت برگردوندی !

مطمئنم وقتی به دنیا بیای ، خودت می بینی و حس می کنی عشقی رو که تک تک ما نسبت به تو داریم و در صدر همه عشق مامان گلشنت به تو !

دوست دارم وقتی این مطلب رو میخونی به عشق پاک و ناب و فراوان گلشن به خودت ، بیش از پیش واقف بشی !

اوائل دوران بارداریش وقتی که هنوز اونقدر بزرگ نشده بودی که تکون بخوری و مامانیت حس کنه حرکت کردن تو رو ، تقریبا یک روز در میون برای سالم بودن تو به پزشک مراجعه میکرد تا از سلامت تو ، خیال خودش رو راحت کنه !

و بعد از اینکه تکون خوردنای تو شروع شد ، این بار دلهره داشت که بعضی مواقع تکون نخوردی یا بی حرکت بودی و سریع حاضر میشد که بره مطب دکتر و سونو بشه و خیالش از سلامت تو راحت بشه !

همه اینا رو گفتم که این دوران که رو به اتمام هم هست ، برای مادرت سراسر نگرانی و استرس بود !

همه اینا رو گفتم که عشق گلشن رو برات بتونم توصیف کنم و برات بگم که مادر یعنی لحظه لحظه نگرانی و عشق و ایثار

دوست دارم قدر مادرت رو بدونی و میدونم که حتما خواهی دانست !

دوست دارم فرزندی نمونه برای مادر مهربانت باشی و میدونم که حتما خواهی بود !

و دوست دارم که عشق و محبت و ایثار رو از مادرت یاد بگیری و میدونم که این مهم حتما محقق خواهد شد !

روز مادر تو و البته روز خودم و  روز تک تک مادران را بر اون ها خجسته باد و شاد باش میگم هورا

هوراهوراهورا

روز مادر مبــارک

 

هوراهوراهورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)