رویای گــلشـن

اولین حرکتی که کردی و گلشن به وضوح دید

1392/12/15 14:40
نویسنده : خاله شبنم
142 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق خاله

دیشب که تولد من بود و خیلی بهمون خووش گذشت و دست همگی درد نکنه که یه بار دیگه لطف و محبت شون رو به من نشون دادن ، خیلی دوستشون دارم

امروز مامانیت صبح باهام تماس گرفت ولی چون خیلی کار داشتم ، نتونستم تلفنش رو جواب بدم ، ولی الان که خسته و کوفته از سرکار رسیدم خونه ، باهاش تماس گرفتم ، بنده خدا کمی هم بیحال و کسل بود ولی گفت صبحی میخواسته به من بگه که دیشب ساعت 1:30 ، تو مشغول وول خوردن و بازی توی دلش بودی که ناگهاااان اولین تکونی که مامانیت تونسته به وضوح از روی شکمش ببینه رو خوردی ! کلی هم ذوق و شوق داشت و بهم گفت که اینو بیام اینجا و برات ثبت کنم ! منم با اینکه خسته بودم ، ولی اومدم و برات نوشتم چون خیلی برای من و برای همه مون مهم هستی ، دوستت داریم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

رومینا
20 اسفند 92 9:49
یکی از قشنگترین حس های دوران بارداری . منم بی صبرانه منتظرم تا گلشید جون دنیا بیاد ببینیمش. -
رومینا
20 اسفند 92 9:51
یکی از قشنگترین حس دوران بارداری ما هم بی صبرانه منتظزیم تا گلشید جون دنیا بیاد ببینیمش .
خاله شبنم
پاسخ
فدات عزیزممم رادوین جونم رو از طرف من ماچش کن که خیلی دوستش دارم
مامان الناز
24 اسفند 92 15:33
واي چه حس خوبي اون لحظه ايشالاه سالم و توپولي به دنيا بياد بهار ثانیه ثانیه می اید… و اینجا کسی هست که به اندازه شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد… ببخشيد ميدونم سال تحويل با سرعت كم نت گوشيم نميتونم بهت تبريك بگم زودتر اومدم بگم عيدت مبارك دوست خوبم
خاله شبنم
پاسخ
مرسی از دعای قشنگی که واسه نی نی خوشگلی ما کردی عزیزممم مرسییی بابت پیام تبریک خیلیی خیلیی قشنگ و زیبات دوست مهربونم از صمیم قلب آرزوی سعادت و خوشی دارم سال جدید ایشالا به بهترین نحو برای خودت و خانواده ی محترمت سپری بشه
مامان آیهان
27 اسفند 92 12:32
واااای عزیزم پارسال این موقع آیهان تو دل من بود وقتی خوزستان بودیم رفتم سونوگرافی و گفتن پسره. وقتی برگشتیم تبریز حرکتهاش خیلی زیاد شده بود .خیلیییییییییییی حس قشنگیه. انشالله که گلشید جونم ومامان گلش صحیح و سالم همدیگرو ملاقات کنن
خاله شبنم
پاسخ
سلامممم عزیزمممم واااای همین امرووزز به یادتون بودم ! الان اومدم دیدم کامنت گذاشتین ! ای جانم آیهان جان چطوره ؟ ایشالا که همیشه سالم و شاد باشین اگر قابل دونستین ، خوزستان تشریف آوردین ، از نزدیک ببینیمتون
رومینا
28 اسفند 92 8:27
فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید جم بر همه ایرانیان پاک پندار، راست گفتار و نیک کردار خجسته باد
خاله شبنم
پاسخ
سپاسگزارم رومینای عزیزم منم برای شما و خانواده ی محترمت آرزوی سلامتی و شادی دارم ، سال نو برای شما پر از اتفاقات خووب و شاد باشه
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
8 فروردین 93 2:21
وایییییی چقدر حس قشنگیه و که اصلا نمیشه اون ذوق وهیجان رو باچیزی مقایسه کرد انشاله بسلامتی این فرشته کوچولومون پا به این دنیا بذاره وبا اومدنش برکت وشادی رو به خونواده عزیزش هدیه بده
خاله شبنم
پاسخ
سپاسگزارم مینای عزیزم اینروزا حال و روزگار خیلی خوبی نداریم ! چون استرس گلشن برای ضربان قلب نی نی تو راهی ، بسیار بالاست ! به قول خودش باید یکروز در میون بره و چکاپ بشه !!!